معاون فرماندار خرم‌آباد گفت: توسعه لرستان در پرهیز از مسائل جناحی و قبیله‌ای امکان‌پذیر است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، قدرت‌الله ترابی‌نژاد دوشنبه شب در دیدار اعضای شورای اسلامی شهرستان خرم‌آباد گفت: زمانی می‌توانیم به توسعه برسیم که انسان‌های توسعه یافته شده‌ای داشته باشیم، زیرا انسان‌های توسعه یافته می‌توانند با فکر و عمل خود استان را توسعه دهند.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه لرستان استانی است که از نظر بیکاری رتبه بالای دارد، لذا زمانی می‌توانیم به توسعه برسیم که در کنار هم و با همکاری همدیگر کار کنیم.

ترابی‌نژاد گفت: متاسفانه یکی از مسائلی که در این استان زیاد دیده می‌شود، اهمیت دادن به قبیله‌گرایی است.

معاون فرماندار خرم‌آباد خاطرنشان کرد: یکی از عمده‌ترین مشکل ما این است که در حاکمیت و مرکز نیرو کم داریم و اگر در مدیریت‌های کلان کشور نیرو داشته باشیم، بسیاری از مشکلات لرستان حل می‌شود.

این مسئول تصریح کرد: زمانی که پیمانکارانی مانند آقای چوب‌دار و عبداللهی در استان ما سرمایه‌گذاری می‌کنند، به دلیل بومی شدن آنها است که باید تلاش کنیم، این‌گونه افراد را در استان و کشور بیشتر کنیم.

وی افزود: ما از همه مسئولان دستگاه‌های اجرایی لرستان توقع داریم، هر کسی با هر سلیقه‌ و دیدگاهی مدیریت می‌کند، این نظر خود را در حیطه کاری وارد نکند.

معاون فرماندار خرم‌آباد گفت: ما باید موانع توسعه لرستان شناسایی و راهکارهای برای برطرف کردن آنها ارائه دهیم.

ترابی‌نژاد یادآور شد: لرستان استانی است که از نظر گردشگری، محیط زیست، کشاورزی و ... ظرفیت‌های خوبی دارد که باید برای شکوفا شدن این ظرفیت‌ها تلاش کنیم.

انتهای پیام/م
برچسب ها: لرستان ، توسعه ، جناحی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.