مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری گفت: از سال 91 تاکنون 150 منزل و 11 خودرو ویژه معلولان این استان مناسب‌سازی شده است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،حسین سعیدی، اظهار کرد: با توجه به مشکلات تردد معلولان و جانبازان در سطح جامعه، لازم است تا تدابیری اندیشیده شود تا همه مردم بتوانند از امکانات رفاهی جامعه بهره‌مند شوند.

وی بر لزوم ایمن سازی محیط برای جامعه هدف این سازمان تأکید کرد و گفت: باید بپذیریم که معلولان نیز حق دارند مانند افراد عادی در جامعه حضور یابند و از امکانات جامعه بهره گیرند.

سعیدی با اشاره به مجموع اقدامات صورت گرفته برای جامعه هدف این سازمان، گفت: در مدت دو سال گذشته 150 مورد منزل و 11 خودرو ویژه معلولان مناسب سازی شده است.

مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری در ادامه نیز با اشاره به وظیفه بهزیستی در قبال سالمندان، خاطرنشان کرد: قسمت اعظم این وظیفه ارائه خدمات به جامعه هدف در محیط خانواده است، تعداد محدودی از سالمندان با توجه به شرایط خانواده، خدمات خود را در مراکز شبانه روزی دریافت می‌کنند.

وی با اشاره به آمار سالمند موجود در مراکز شبانه روزی استان، گفت: در حال حاضر از تعداد یک هزار و 424  سالمند تحت حمایت بهزیستی تنها 175 نفر در سه مرکز شبانه روزی نگهداری و مابقی از خدمات 12 مراکز روزانه و یا تیم سیار استفاده می‌کنند.

انتهای پیام/م
برچسب ها: شهرکرد ، بهزیستی ، معلولان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.