رئیس آموزش و پرورش منطقه 15گفت: از مجموع 271 مدرسه در منطقه 23 مدرسه توسط خیرین مدرسه ساز ساخته شده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران سیدولی حسینی رئیس آموزش و پرورش  منطقه 15 در جشنواره خیرین مدرسه ساز منطقه 15 گفت: آموزش و پرورش منطقه 15 یکی از سه آموزش و پرورش  شهر بزرگ تهران است که از نظر جمعیت دانش آموزی و کارمندی بیشترین تعداد را داراست. در این منطقه نزدیک به 80 هزار دانش آموز که حدود 99 درصد آنان در مدارس دولتی مشغول به تحصیل هستند.
 
وی در ادامه با اشاره به این مطلب که این منطقه بیشترین دانش آموز را از کشورهای اتباع داراست افزود: تعداد مدارس این منطقه 271 است که از این تعداد 23 مدرسه توسط خیرین مدرسه ساز احداث گردیده و در اختیار آموزش و پرورش  
 قرار گرفته است ما مفتخریم این منطقه اگرچه از نظر اقتصادی جز منطقه کم بضاعت است اما از نظر آموزش و پرورش به مناطق برخوردار محسوب می‌گردد.
 
حسینی همچنین تصریح کرد: منطقه 15 در بین مناطق تهران رتبه 9را از نظر قبولی دانش آموزان داراست همچنین امسال در المپیادها بیش از 50 نفر قبولی در مرحله اول و رتبه‌های اول تا سوم اختراعات بعضی رشته‌ها را در تهران کسب نموده است که همه این موفقیت‌ها مرهون همکاری خیرین آموزش و پرورش و خانواده‌ها هستیم.
 
حسینی اضافه کرد: منطقه 15 یکی از مناطقی است که دارای بیشترین مدارس دو نوبته در شهر تهران است بنابراین طی سالیان اخیر مورد لطف خیرین قرار گرفته است و امیدواریم که این روند نیز در سال‌های دیگر ادامه یابد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار