دبیر سیزدهمین جشنواره شهید غنی‌پور گفت: جشنواره شهید غنی‌پور پس از گذشت شش سال از خروج خود از مسجد بار دیگر به همت مادر شهید برای همیشه به خانه خود برگشت.

"محمد ناصری"، دبیر سیزدهمین جشنواره شهید غنی‌پور در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران با اشاره به آنکه مهمترین تفاوت سیزدهمین دوره جشنواره "شهید غنی پور" با دوره های پیشین آن متاسفانه نبود "امیرحسین فردی"، موسس این جشنواره بوده، افزود: انشاءالله بنای تاسیس شده توسط "فردی" بنای محکمی بوده که تا مسجد جوادالائمه هست، بوده و خواهد بود.
 
وی گفت: اعضای داوران سیزدهمین جشنواره شهید غنی‌پور از اعضای جلسات قصه‌نویسی مسجد جوادالائمه (ع) بوده‌اند و این روند که تداوم خواهد داشت، از تفاوت‌های دیگر این دوره با دوره‌های گذشته جشنواره به حساب می‌آیند.
 
دبیر سیزدهمین جشنواره شهید غنی‌پور اظهار داشت: در واقع تیم داوران، با توجه به آنکه اهداف جشنواره برای اعضای جلسات قصه‌نویسی مسجد جوادالائمه (ع) روشن‌تر و گویا‌تر بوده، تیم مناسب‌تری برای جشنواره شهید غنی‌پور هستند.
 
ناصری تصریح کرد: با همفکری یکدیگر جوایز نقدی جشنواره شهید غنی‌پور را حذف کردیم و با همت مادر شهید غنی‌پور، این جشنواره را برای همیشه به مسجد برگرداندیم.
 
وی گفت: از این به بعد مشارکت هیچ نهاد فرهنگی را در متن و حاشیه جشنواره شهید غنی پور قبول نمی‌کنیم.
 
دبیر جشنواره شهید غنی‌پور خاطرنشان کرد: اعتمادی که جامعه ادبی به جشنواره شهید غنی‌پور دارد، در سایه مسجد جوادالائمه (ع) شکل گرفته است.
انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار