عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه انجمن منحله صنفی روزنامه‌نگاران نقش پایگاه دشمن را در داخل جمهوری اسلامی ایفا می‌کرد، گفت: احیای این انجمن، عکس‌العمل قوه قضائیه و مجلس را در پی خواهد داشت.

"جواد کریمی قدوسی" عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، در واکنش  به زمزمه‌های احیای مجدد "انجمن منحله صنفی روزنامه‌نگاران‌" توسط طیفی از چهره‌های افراطی اصلاح‌طلب اظهار داشت: در دوره فتنه 88 و پیش از آن مقام معظم رهبری در وصف عملکرد برخی روزنامه‌ها فرمودند که "بعضی از این‌ها پایگاه دشمن هستند" و امروز بعد از گذشت این سال‌های پر فراز و نشیب و وقوع حوادثی همچون فتنه 88 به عینه ثابت شد که دست‌های پنهانی، این روزنامه‌های زنجیره‌ای را از خارج از کشور مدیرت و آن‌ها را مورد حمایت‌های نرم‌افزاری، فکری مالی و سیاسی قرار می‌دادند.  

وی ادامه داد: حتی این روزها در برخی مجامع به این‌ها مدال افتخار اهدا کرده و آنان را تشویق می‌کنند که این موضوع کاملا برای اذهان عمومی روشن کرد، "انجمن منحله صنفی روزنامه‌نگاران" برآیند روزنامه‌های زنجیره‌ای هستند که عملا نقش پایگاه دشمن را در داخل جمهوری اسلامی ایفا کرده و تنها هدفشان کمک به براندازی نظام جمهوری اسلامی از طریق رسانه‌های در اختیارشان بود.

عضو کمیسیون امنیت ملی با اشاره به سخنان وزیر ارشاد و فرهنگ اسلامی‌ اظهار داشت: متاسفانه دولت یازدهم در بعضی از مواقع، مواضعی اتخاذ کرده که باعث شده آنها برداشت کنند، وقت و زمان آن رسیده که برگردند و با فعال‌سازی پایگاه‌هاشان، کارهای نیمه‌‌تمام خود را تمام کنند.

کریمی‌قدوسی با اشاره به اظهارات روز گذشته سخنگوی قوه قضائیه مبنی بر اینکه در این زمینه، وزارت اطلاعات به عنوان شاکی محسوب نمی‌شود، تصریح کرد: در صورت جدی شدن موضوع، قطعاً قوه قضائیه و همچنین نمایندگان مجلس از طریق تذکر و طرح سوال در این رابطه عکس‌العمل نشان خواهد داد.

وی ادامه داد: ما از دولتی که به فرمایش مقام معظم رهبری در بحث اقتصاد مقاومتی لبیک گفته، درخواست داریم که مانع ایجاد حاشیه‌ها در کشور توسط وزارت‌خانه‌ها و دستگاه‌های مختلف باشد چرا که طرح این دست مطالب باعث تشویش اذهان عمومی و به حاشیه کشاندن اقتصاد مقاومتی خواهد شد .

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار