پس از اعلام نام رییس هیئت داوران این دوره از جشنواره‌ی کن(جین کمپیون) حالا نوبت نشریات و سایت‌های سینمایی است که در چند ماه باقی مانده به کن 2014 فهرست‌هایشان را از چهره‌های حاضر در جشنواره تهیه کنند.

به گزارش حوزه سینما جهان باشگاه خبرنگاران به نقل از هفته نامه تله راما؛ پس از اعلام نام رییس هیئت داوران این دوره از جشنواره‌ی کن (جین کمپیون) حالا نوبت نشریات و سایت‌های سینمایی است که در چند ماه باقی مانده به کن 2014 فهرست‌هایشان را از چهره‌های حاضر در جشنواره تهیه کنند. کن لوچ، رایان گاسلینگ،‌ پل توماس اندرسون ... همه مشغول انجام مراحل پایانی فیلم‌هایشان هستند. اما کدام یک امسال افتخار حضور در بولوار کوازت را خواهند داشت؟


*بهشت/ میاهنسن لاو
 
چهارمین ساخته‌ی این فیلمساز جوان فرانسوی که با دو فیلم "همه چیز بخشیده شد" و "پدر بچه‌هایم" به شهرت رسید، آخرین مراحل فیلم برداری را در پاریس پشت سر می‌گذارد. این فیلم که مضمونش الهام گرفته از زندگی برادر میاهنسن لاو است، داستان یک آهنگساز هفده ساله را در سال‌ها 1990 در پاریس روایت می‌کند. پیش بینی می‌شود بهشت از محبوب‌های جشنواره امسال باشد.
 
* مردی که زیادی دوستش داشتند/ آندره تشینه
 
بیستمین فیلم آندره تشینه به بازخوان پرونده‌ی جنایی انیس لورد که در سال‌های 1970 در فرانسه بسیار جنجالی شد، می‌پردازند. سوژه‌ی ملتهب فیلم احتمالا برگ بنده‌ی حضورش در جشنواره خواهد بود.

 
منبع: مجله‌ی سینمایی بیست و چهار/ ترجمه:‌ مهدیه منصوری
 
انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.