پس از اعلام نام رییس هیئت داوران این دوره از جشنواره‌ی کن(جین کمپیون)حالا نوبت نشریات و سایت‌های سینمایی است که در چند ماه باقی مانده به کن 2014 فهرست‌هایشان را از چهره‌های حاضر در جشنواره تهیه کنند.

به گزارش حوزه سینما جهان باشگاه خبرنگاران به نقل از هفته نامه تله راما؛ پس از اعلام نام رییس هیئت داوران این دوره از جشنواره‌ی کن (جین کمپیون) حالا نوبت نشریات و سایت‌های سینمایی است که در چند ماه باقی مانده به کن 2014 فهرست‌هایشان را از چهره‌های حاضر در جشنواره تهیه کنند. کن لوچ، رایان گاسلینگ،‌ پل توماس اندرسون ... همه مشغول انجام مراحل پایانی فیلم‌هایشان هستند. اما کدام یک امسال افتخار حضور در بولوار کوازت را خواهند داشت؟

* مخصوص نیمه شب/ جف نیکولز
جف نیکولز در سال 2011 برای فیلم پناه بگیر جایزه بزرگ هفته منتقدان کن را کسب کرد و در سال 2012 با ماد در بخش اصلی جشنواره حضور داشت. او امسال هم به احتمال زیاد مهمان کن خواهد بود.
فیلم تازه اش که گفته می شود ادای دینی به فیلم های دهه 80 جان کارپنتر است، ماجرای پدر و پسری فراری را روایت می کند که پسر قدرت های ویژه ای دارد. به نظر می رسد باز با یک داستان پدر و پسری پرتلاطم روبرو هستیم.

 
* چشم های درشت/ تیم برتون
 
در سال 2010 تیم برتون رئیس هیئت داوران جشنواره کن بود و امسال پیش بینی می شود با فیلم تازه اش به کن بیاید. این فیلم به زندگی مارگارت و والتر کین که تابلوهایی از کودکانی با چشمان بسیار درشت می کشیدند، می پردازد؛ در سال های 1960 و به دنبال اختلاف میان این زوج نقاش، کار بر سر مالکیت تابلوها به دادگاه کشید. حالا به نظر می رسد این بچه های چشم درشت درست از وسط یکی از فیلم های تیم برتون روی آن تابلوها پرتاب شده اند.
 
 
منبع: مجله‌ی سینمایی بیست و چهار/ ترجمه:‌ مهدیه منصوری
 
انتهای پیام/ اس

برچسب ها: تله راما ، سینما جهان ، کن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار