پس از اعلام نام رییس هیئت داوران این دوره از جشنواره‌ی کن(جین کمپیون) حالا نوبت نشریات و سایت‌های سینمایی است که در چند ماه باقی مانده به کن 2014 فهرست‌هایشان را از چهره‌های حاضر در جشنواره تهیه کنند.

به گزارش حوزه سینمای جهان باشگاه خبرنگاران به نقل از هفته نامه تله راما؛ پس از اعلام نام رییس هیئت داوران این دوره از جشنواره‌ی کن (جین کمپیون) حالا نوبت نشریات و سایت‌های سینمایی است که در چند ماه باقی مانده به کن 2014 فهرست‌هایشان را از چهره‌های حاضر در جشنواره تهیه کنند. کن لوچ، رایان گاسلینگ،‌ پل توماس اندرسون ... همه مشغول انجام مراحل پایانی فیلم‌هایشان هستند. اما کدام یک امسال افتخار حضور در بولوار کوازت را خواهند داشت؟
*پسران جرسی/ کلینت استوود

آخرین بازی که ایستوود در جنشواره‌ی کن حضور داشت، به سال 2008 و فیلم بچه‌ی عوض شده باز می‌گرددف تازه‌ترین ساخته‌‌ی این فیلم‌ساز 83 ساله فیلمی زندگی نامه‌ای با موضوع سرگذشت گروه موسیقی فور سیزنز در دههی‌1960 است.
شنیده‌ها حاکی از آن است که فضای این فیلم از دنیای آثار ایستوود کمی دور است وحدس وگمان ها بر این است که فیلم دربخش خارج از مسابقه به نمایش درآید.


* جادو زیر نور ماه/ وودی آلن

جدیدترین کمدی آلن که داستانش سال‌های 1930 در فرانسه اتفاق می‌افتد، درشهر نیس در جنوب این کشور وبا فاصله‌ای نه چندان دور از کن فیلمبرداری شد.
پس چطور ممکن است این فیلم به جشنواره‌ی کن را پیدا نکند؟ شاید آن‌ را برای نمایش در مراسم اختتامیه انتخاب کردند.



برچسب ها: سینمای جهان ، کن ، تله راما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار