پس از اعلام نام رییس هیئت داوران این دوره از جشنواره‌ی کن(جین کمپیون)حالا نوبت نشریات و سایت‌های سینمایی است که در چند ماه باقی مانده به کن 2014 فهرست‌هایشان را از چهره‌های حاضر در جشنواره تهیه کنند.

به گزارش حوزه سینمای جهان باشگاه خبرنگاران به نقل از هفته نامه تله راما؛ پس از اعلام نام رییس هیئت داوران این دوره از جشنواره‌ی کن (جین کمپیون) حالا نوبت نشریات و سایت‌های سینمایی است که در چند ماه باقی مانده به کن 2014 فهرست‌هایشان را از چهره‌های حاضر در جشنواره تهیه کنند. کن لوچ، رایان گاسلینگ،‌ پل توماس اندرسون ... همه مشغول انجام مراحل پایانی فیلم‌هایشان هستند. اما کدام یک امسال افتخار حضور در بولوار کوازت را خواهند داشت؟


* مامان /مامی /خاویر دولان

خاویردولان کانادایی در سال 2012 از این که فیلمش، به هر حال لارنس به بخش رقابتی کن راه پیدا نکرد، بسیار دلخورشد وفیلم بعدی‌اش تام درمزرعه را به جشنواره‌ی ونیز معرفی کرد.
اما امسال احتمال دارد این سینماگر جوان با آخرین ساخته‌اش به کن بیاید.
مامان / مامی که در پاییز گذشته کلید خورد، رابطه‌ی زنی جوان و فرزند خوانده‌اش را به تصویر می‌کشد.

*آدمکش/ هوشیانو شین با بازی شوکی

هوشیانوشین که فیلم خوب پرواز بادکنک قرمز را با بازی ژولیت بینوش در فرانسه ساخت، به عنوان استاد سینمای تایوان شناخته می‌شود.

این فیلمساز بی حاشیه ممکن است امسال با آدم کش به کن سفرکند.

این فیلم رزمی و پرهزینه ، ماجرای زنی است که باید مردی را که دل بسته‌اش است، به قتل برساند ستاره‌ی فیلم، شوکی بازیگر مورد علاقه‌ی شائوشین است.


منبع: مجله‌ی سینمایی بیست و چهار/ ترجمه:‌ مهدیه منصوری
 
انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.