مسعود رایگان گفت: اگر پاکستان نمی‌تواند امنیت را برقرار کند، ما دیواری انسانی خواهیم ساخت.

مسعود رایگان، بازیگر سینما و تلویزیون، در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران گفت: در حمایت از سربازان ایرانی که به اسارت گرفته شده‌اند نامه ای را نوشته و امضا کردیم که این نامه از لحاظ بین‌المللی بسیار حائز اهمیت است چرا که نسخه‌ای از این نامه به مجامع بین‌المللی می‌رود.
 
وی در ادامه گفت: پاکستان مرکز هرج ومرج و لانه القاعده است و این نامه ومطرح شدن آن در سطح بین‌المللی باعث می‌شود مجامع بین‌المللی پاکستان را تحت فشار قرار دهند.   
 
وی افزود: در بعد بین المللی کار انها غیر انسانی بود و تجاوز در خاک و مرز کشور دیگر محسوب می‌شود و نقض حقوق بین‌المللی است اما در هر حال باید بدانند فردفرد مردم ایران آحاد ملت این تجاوز را بی‌پاسخ نخواهند گذاشت.
 
رایگان اظهار کرد: اگر پاکستان نمی‌تواند امنیت را درکشورش برقرار کند، ما می‌توانیم این امنیت را درمرزهای خود برقرار کنیم واز مرزهای خود حمایت کنیم، چرا که می‌توانیم مرزهای انسانی تشکیل دهیم و در واقع اعتراض ما، دیوار انسانی است.
 
 وی ادامه داد: این سخنان شعاری نبوده و باید جواب دندان شکن به این اقدامات داده شود ، مجامع بین‌المللی باید بدانند آحاد ملت ما ساکت نمی‌مانند.  

رایگان در ادامه گفت: چه تضمینی وجود دارد که به مرزهای دیگر ما تجاوز نشود؟ باید به شدت با این اقدامات برخورد شود که دیگر این اتفاق در مرزهای دیگر نباشد.   
 
وی افزود: پاکستان باید بداند ما ساکت نمی‌نشینیم و جوابی دندان شکن به این اقدام آنها خواهیم داد.
 
رایگان خاطر نشان کرد: داغدار کردن مادران این جوانان و ترس ودلهره‌ای که برای آنها ایجاد شده، نابخشودنی است.

 
انتهای پیام/اق 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۸ ۱۴ اسفند ۱۳۹۲
اقا چطوره بگیم گزینه نظامی روی میزه؟.تورو خدا مادران ایرانی رو داغدار نکنین.یه بار عزا دار شدن مادرامون رو دیدیم بار دیگه نباید اجازه بدیم عزادار شن.
Iran (Islamic Republic of)
مهدي
۱۱:۱۶ ۱۴ اسفند ۱۳۹۲
اگر در برابر گروگان گرفتن فرزندانمان ساكت بنشينيم بابي خواهد شد كه هر بي سر و پايي به هر عنوان جوانان غيور مارا به گروگان گرفته و به كشور ناپاكستان برده و باعث فشار بر دولت و مردم كشور عزيزمان گردد