رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور گفت: نخستین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی با هدف ارتقا و گسترش زمینه تولید درس‌افزارها و محتواهای الکترونیکی مناسب دانش‌آموزان استثنایی برگزار می‌شود.

به گزارش  گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران  نامدار عبدالهیان رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور اظهار داشت: یکی از رویکردهای نوین آموزش و پرورش در راستای تحقق سند تحول بنیادین، یاددهی و یادگیری مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات آموزشی و اشاعه فرهنگ هوشمندسازی مدارس است.

وی افزود: نخستین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی با هدف ارتقاء و گسترش زمینه تولید درس‌افزارها و محتواهای الکترونیکی مناسب دانش‌آموزان استثنایی برگزار می‌شود.

عبداللهیان گفت: ایجاد زمینه‌های مناسب برای شناسایی توانمندی‌های معلمان و مدرسان در تولید محتوای الکترونیکی و تجلیل از برترین دستاوردهای آموزشی، توان‌بخشی و پرورشی از اهداف دیگر برگزاری این جشنواره است.

وی ادامه داد: از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره، حمایت از مناسب‌سازی و دسترسی بیشتر به محتوای درسی برای دانش‌آموزان استثنایی و ایجاد رقابت علمی، خلاقانه و سازنده بین کارکنان در ساخت درس‌افزارهای آموزشی است.

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی عنوان کرد: درس‌افزارهای آموزشی، توان‌بخشی و پرورشی، اجزای آموزشی متناسب با موضوعات کتاب‌های درسی، بازی و سرگرمی، محتواهای آزمون‌ساز و  درس‌افزارهای آموزش زبان فارسی برای نوآموزان مناطق دو زبانه، از محورهای برگزاری این جشنواره هستند.

وی اضافه کرد: برای تعداد اثر هر شرکت کننده هیچ منعی وجود ندارد و فرهنگیان آموزش و پرورش عادی و استثنایی استان‌ها در صورت تولید محتوای خاص دانش‌آموزان استثنایی می‌توانند آثار خود را تا 5 شهریور ماه 93 از طریق پست الکترونیک به نشانی est.amozesh@medu.ir ارسال کنند.

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی با بیان اینکه شرایط شرکت در این جشنواره در پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان اعلام شده است، تصریح کرد: تکمیل کاربرگ‌های مربوطه جهت شرکت در جشنواره الزامی است و علاقه‌مندان می‌توانند کاربرگ مربوطه را از طریق پایگاه اطلاع رسانی (http://seo.medu.ir/Portal/Home) و ادارات آموزش و پرورش استثنایی استان‌ها دریافت، تکمیل و همراه آثار ارسال کنند.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار