هفته پنجم و ششم دور برگشت ليگ برتر تكواندو جام خليج فارس، فردا در خانه تكواندوی تهران برگزار مي شود

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ هفته پنجم و ششم دور برگشت دوازدهمين دوره ليگ برتر تكواندو در حالی فردا در تهران برگزار می شود که پیش از این قرار بود البرز میزبان این رقابت ها باشد.

با توجه به انصراف تیم سلحشور البرز از میزبانی هفته های پجم و ششم دور برگشت، این تیم در خانه تکواندوی تهران میزبان لیگ خواهد بود.

در هفته پنجم دور برگشت سلحشور البرز به مصاف شهرداري شهر انديشه مي رود، پاس قوامين با دانشگاه آزاد اسلامی روبرو مي شود که این دیدار حساس مبارزه دو تیم برای عنوان نایب قهرمانی لیگ است. اما مجتمع فرهنگی ورزشی جوانه تهران و استيل البرز هم دیگر مسابقه این هفته را برگزار می کنند و در بازی آخر این هفته شهرداري ورامين که پیروزیهای گذشته خود تقریبا قهرمان لیگ برتر امسال است با شركت ملي حفاري ايران مبارزه خواهد کرد.

شهرداری در فته های سوم و چهارم دور برگشت بعد از دو پیروزی جشن قهرمانی خود را تقریبا در ورامین گرفت.

همچنین در هفته ششم مسابقات دو تيم استيل البرز و شهرداري شهر انديشه به دیدار هم می روند، سلحشور با دانشگاه آزاد روبرو می شود، شهرداري ورامين با جوانه مسابقه می دهد و ملي حفاري با پاس قوامين مبارزه خواهد کرد.

در جدول رده بندی این رقابت ها هم اکنون شهرداری ورامین با 33 امتیاز صدرنشین است، تیم های دانشگاه آزاد با 25 و پاس قوامین با 19 عناوین دوم و سوم را در اختیار دارند.

انتهای پیام/

برچسب ها: تکواندو ، لیگ ، تهران ، البرز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار