مركز علمي كاربردي جهاد دانشگاهي كرج در يازدهمين گرد همايي روسا و سرپرستان مراكز علمي كاربردي جهاد دانشگاهي كل كشور به عنوان مركز نمونه كشوری شناخته شد.

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي جهاد دانشگاهي واحد استان البرز؛ حسين آبين، رئيس مركز علمي كاربردي جهاد دانشگاهي كرج با اعلام اين خبر گفت: در يازدهمين گردهمايي روسا و سرپرستان مراكز علمي كاربردي جهاد دانشگاهي كه در تهران برگزار شد، پس از بررسي‌هاي فعاليت‌هاي مراكز، مركز علمي كاربردي جهاد دانشگاهي كرج رتبه دوم در بين 43 مركز علمي كاربردي جهاد دانشگاهي در كشور را به خود اختصاص داد.  

وي افزود: مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کرج از سال 1386 با کد رشته‌های محدود و 250 دانشجو شروع به فعالیت کرده است و در حال حاضر هزار و 570 دانشجو  در 14 کد رشته در مقطع کاردانی و کارشناسی در این مرکز در حال تحصیل هستند. 

آبين با اشاره به فعاليت‌هاي انجام شده در اين مركز خاطرنشان کرد: به همت دانشجويان و اساتيد اين مركز فعاليت‌هاي متنوع از جمله برگزاري سمينارها، كارگاه‌هاي آموزشي، مسابقات و جشنواره‌هايي هم چون جشنواره روز معمار، جشنواره گذر هنر، جشنواره ايده و مردم، روز شمار هفته پژوهش، جشنواره  روز گرافيك و نمايشگاه اشتغال و كار آفريني  انجام شده است.  

وي افزود: اين فعاليت‌هاي فرهنگي و كارگاه‌هاي آموزشي با هدف ايجاد فضايي كه دانشجويان متناسب با رشته‌ي تحصيلي خود بتوانند خلاقيت و ابتكارات خود را بروز دهند و همچنين براي معرفي آنان به بازار كار و آشنايي با محيط كار برنامه‌ريزي شده است. 

آبين در پایان با بيان اينكه اين مركز فعاليت‌هاي فرهنگي و پژوهشي خود را در راستاي تربيت نيرويي انساني كارآفرين تدوين مي‌كند، یادآور شد: دانش آموختگان اين مركز بايد مهارت‌هايي مطابق با بازار كار را كسب كنند و اين مركز در راستاي پرورش نيروهاي جواني كه دانش و توانايي آنها مورد نياز جامعه باشد، گام برمي‌دارد.   

هم اکنون مرکز علمی - کاربردی جهاد دانشگاهی کرج واقع در عظیمه، در 14 کد رشته از جمله گرافيك، معماری، معماري گرایش طراحي محيط داخلي، انيميشن، نقاشي گرایش هنرهاي تجسمي، نقاشي ايراني، فيلم سازي گرایش عكاسي و فيلم برداري، عكاسي، فيلم سازي گرایش نقاشي متحرك، معماري شهري و معماري روستايي در حال فعالیت است و علاقه مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های  32538855 ،  32536469- 026 ، تماس حاصل نمایند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار