جنبش حماس در بیانیه‌ای خبر رسانه‌های اسرائیلی در مورد ارسال سلاح از ایران به باریکه غزه را بی پایه واساس خواند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فلسطین الیوم: "صلاح بردویل" یکی از رهبران جنبش حماس در کنفرانسی مطبوعاتی اطلاعات انتشار یافته شده از منابع اسرائیلی در روز چهارشنبه مبنی بر توقیف کشتی ایرانی حامل سلاح در دریای سرخ که عازم باریکه غزه بود را تنش‌آفرینی رسانه‌ای اسرائیلی‌ها علیه ملت فلسطین توصیف کرد. 

"بردویل" با تاکید بر اینکه انتشار این اطلاعات به صورت کامل بی پایه واساس است گفت:حماس از آنچه که طرف صهیونیستی می‌گوید اطلاعی ندارد.

وی در ادامه با بیان اینکه انتشار این خبر منبعی به غیر از رسانه‌های اسرائیلی ندارد گفت: انتشار خبر توقیف کشتی ایرانی عازم غزه با هدف حمله خصمانه علیه غزه که از چند طرف مورد هجمه قرار گرفته و منبع اصلی آن رژیم صهیونیستی است، صورت پذیرفته است.

"صلاح بردویل" با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی به هیچ توجیهی برای افزایش تجاوز خود به ملت فلسطین نیاز ندارد گفت: آزادی فلسطین وظیفه تمامی ساکنان کشورهای عربی و مسلمان است.

وی ادامه داد: ما اعتقاد داریم که امت اسلامی باید بخشی از ماموریت آزادسازی فلسطین باشد و هرگونه عقب‌نشینی از این ماموریت دست کشیدن از آرمان‌های امت اسلامی است و موضوع فلسین نه به حماس و نه به فتح ارتباط داشته بلکه به تمام مردم عرب زبان و مسلمان ارتباط دارد.

"بردویل" در پایان سخنانش از تمامی طرف‌ها خواست مسئولیت خود را در قبال حملات زشتی که علیه ملت فلسطین که نه تنها حماس بلکه آزادی جهان عرب و اسلام را نشانه رفته، برعهده بگیرند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار