عناصر پلیس زن گروه تروریستی داعش با بازداشت دختران بی گناه سوری در شهر الرقه، آنها را در ملاء عام شلاق می زنند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از رسانه های سوری:گروه تروریستی و افراطی دولت اسلامی عراق و شام(داعش) 10 تن از دختران سوریه را پس از بازداشت آنها توسط پلیس زن این گروه تروریستی موسوم به گردان "الخنساء" شلاق زد.این تعداد دختر سوری پس از ورود عناصر زن داعش به مدرسه "حميدة الطاهر و عبد الهادي كاظم" در شهر الرقه سوریه بازداشت و شلاق زده شدند.

این گروه پس از ورود به این دو مدرسه 10 تن از دختران سوری که سن آنها میان 15 تا 17 سال در نوسان است بازداشت و آنها را به دلیل آنچه که این گروه تروریستی "سرپیچی از قوانین لباس زنان" توسط داعش نامید، به خارج از مدسه منتقل کرد.

این گروه تروریستی از این طریق تلاش دارد تا مردم شهر الرقه سوریه را وادار به پیروی از این گروه کند و باید این نکته را هم در نظر داشت که گروه تروریستی داعش پس از عقب نشینی از برخی مناطق، گورهای دسته جمعی هولناکی را برجای گذاشته است.

در همین حال،گردان موسوم به "الخنساء" 6 تن از دختران سوریه را در مقابل دادگاه ساختگی اسلامی شلاق زده و بقیه دختران نیز به مدت 6 ساعت بازداشت بودند.

این دختران متهم شدند که ابروی آنها از زیر نقاب بیرون آمده است و یا گیره مو استفاده کرده اند و این در حالی است که بیشتر ساکنان این شهر مسلمان هستند و همه نمادهای دینی را رعایت می کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار