حسین سعدیپور در گفتگو با
خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، گفت: 7 هزار و 443 پیام شهروندان در بهمنماه سال 92 به سامانه 137 شهرداری منطقه 12 ارسال شده است.
درصد رضایتمندی شهروندان از عملکرد شهرداری منطقه 12 در بهمن ماه سالجاری 95.15 درصد است.
وی ادامه داد: پیامهای ارسالی شهروندان در نواحی 6 گانه و معاونتهای شهرداری منطقه 12 در بهمنماه سال 92 به سامانه 137 شامل ناحیه یک هزار و 229 پیام، ناحیه دو 837 پیام، ناحیه سه هزار و 480 پیام، ناحیه چهار هزار و 259، ناحیه پنج هزار و 262 پیام، ناحیه شش هزار و 288، معاونت اجتماعی و فرهنگی 64 پیام و فنی و عمرانی 23 پیام است.
سعدیپور با اشاره به درصد رضایتمندی شهروندان از عملکرد شهرداری منطقه 12 در بهمن ماه سال 92 به سامان 137 بیان کرد: درصد رضایتمندی شهروندان از عملکرد شهرداری منطقه 12 در نواحی 6 گانه این منطقه در بهمن ماه سال 92 به سامانه 137 به ترتیب از رتبه نخست تا ششم شامل ناحیه چهار 97.60 درصد، ناحیه سه 96 درصد، ناحیه پنج 94.81 درصد، ناحیه دو 94.21 درصد، ناحیه یک94.04 و ناحیه شش 92.17 درصد است.
وی خاطرنشان کرد: فراوانی پیامهای ارسالی شهروندان در بهمن ماه سال 92 به سامانه 137 شهرداری منطقه 12 شامل نمکپاشی معابر، نظافت، کاشت نهال و درخت و لغزندگی معابر است، آمار کل پیام های ارسالی شهروندان در بهمن ماه سال 91 به سامانه 137 شهرداری این منطقه، 5 هزار و 907 با افزایش هزار و 536 پیام در سال 92 و درصد رضایتمندی شهروندان در سال گذشته 80.93 درصد با افزایش 14 درصد در سال 92 است.
انتهایپیام/