کارشناس فوتبال کشورمان گفت: عملکرد تیم ملی در بازی مقابل گینه نشان از ضعف و ناآمادگی بازیکنان داشت.

بیژن ذوالفقارنسب در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: عملکرد تیم ملی کشورمان در دیدار با گینه نشان می‌داد که تیم ملی از دوران آماده‌سازی خود دور است و کار زیادی برای انجام دادن دارد که در مسیر آماده‌سازی تیم ملی باید از پرداختن به حواشی و مسائل غیرضروری پرهیز کرده و به فکر برگزاری اردوهایی در سطح بالاتر بود.

کارشناس فوتبال کشورمان همچنین در خصوص عملکرد ضعیف دانیال داوری دروازه‌بان دو رگه کشورمان گفت: نباید در مورد داوری زود قضاوت کرد و باید به این نکته توجه کرد که او درمیان گلرهای حاضر در تیم ملی کشورمان شرایط خاصی دارد و باید برای هماهنگی او با تیم به داوری فرصت بیشتری داد.

وی در ادامه در خصوص میزان تاثیرگذاری رحمتی برای تیم ملی اظهار کرد: هر چند رحمتی دروازه‌بان بسیار خوبی است اما باید تابع تصمیم سرمربی تیم بود و قطعا حضور رحمتي به عنوان یک دروازه‌بان نمی‌تواند باعث ایجاد معجزه در تیم شود.

ذوالفقارنسب در پایان در خصوص دیدارهای نمایندگان کشورمان در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا خاطرنشان کرد: نمایندگان آسیایی کشورمان در کل در هفته نخست در این رقابت‌ها عملکرد مناسبی نداشتند اما امیدوارم با غزم نمایندگان کشورمان و همچنین با داشتن نگاه ملی به این تیم‌ها در هفته دوم عملکرد بهتری از تیم‌های کشورمان شاهد باشیم.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: عملکرد ، ضعیف ، تیم ، ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار