رئیس هیئت مدیره کانون انجمن های صنفی موسسات کارآموزی آزاد از ایجاد بسترهای لازم در جهت عضویت تمامی موسسات کارآموزی آزاد در این کانون خبر داد.

مرتضی بدیعی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: در حال حاضر بسترهای لازم در جهت عضویت تمامی موسسات کارآموزی آزاد در کانون انجمن های صنفی موسسات کارآموزی آزاد به همراه ایجاد کارگروه های تخصصی در راستای ظهور توانمندی ها و پتانسیل آموزشگاه ها از سوی کانون صنفی کشور مهیا شده است.
 
وی در ادامه به عمده اقدامات صورت گرفته در این کانون اشاره و تصریح کرد: دخالت و تصمیم گیری در مسائل مربوط به مهارت آموزی، ساختار سازی و ایجاد تشکیلات در جهت نهادینه سازی تشکیلات قوی و انسجام در جهت عدم تخریب و حل معضلات و مشکلات درون گروهی از جمله اقدامات صورت گرفته تاکنون در این کانون بوده است.
 
بدیعی همچنین به برنامه های آتی این کانون پرداخت و خاطرنشان کرد: از جمله برنامه های عمده که در آینده به آنها پرداخته خواهد شد، تربیت ساختار مدیریت کشور است، چرا که امروزه کانون کشور مبتنی بر چند پیکره اصلی با تشکیل چند کارگروه تخصصی در امور اجرایی مرکب از افراد فرهیخته در رشته های تخصصی است.
برچسب ها: رئیس ، هیئت ، مدیره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار