ورمرزیار: کپی‌رایت مانع درآمدزایی تیم‌ها می‌شود

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: کپی‌رایت در کشورمان مانع درآمدزایی تیم‌ها می‌شود و خصوصی‌سازی نیز به این مشکل می‌افزاید.

صادق ورمرزیار به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: به نظر بنده هر باشگاهی که در راه خصوصی‌سازی پا می‌گذارد باید اول از همه درآمدزایی کند بعد به خصوصی‌ شدن فکر کند. هر باشگاهی اگر بازدهی نداشته باشد در مسیر خصوصی‌سازی به مشکل بر می‌خورد.

کارشناس فوتبال کشورمان افزود: بعید می‌دانم خصوصی‌سازی درست انجام شود دولت باید در این مسیر به باشگاه‌ها کمک کند تا در راه خصوصی‌سازی به مشکل برنخورند. تیم‌های استقلال و پرسپولیس با مشکلات مالی و نداشتن زمین تمرین و مسابقه روبرو هستند این 2 تیم بازدهی مناسبی ندارند.

وی گفت: مسئولان در زمان مناسبی باید به فکر خصوصی‌سازی این 2 تیم باشند نه اکنون که سرخ‌آبی‌ها هیچ بازدهی نداشته‌اند بنابراین خصوصی‌سازی این 2 تیم پرطرفدار در این زمان با مشکل روبرو خواهد شد.

ورمزیار افزود: دولت باید با وام‌های کلان به سرخ‌آبی‌ها کمک کند تا به سمت درآمدزایی سوق داده شوند. زمانی که این درآمدزایی نمایان شد بعد برای اجرای خصوصی‌سازی تیم‌ها اقدام کنند.

کارشناس فوتبال کشورمان در خصوص تحویل گرفتن باشگاه توسعه مدیران تیم‌ها بدون دخالت مسئولان گفت: هم‌اکنون تیم‌های سرخ‌آبی در اختیار مدیران قرار دارد اگر می‌توانند خودشان این 2 باشگاه را اداره کنند چرا برای حل مشکلات به دنبال وزیر ورزش می‌گردند.

وی ادامه داد: اختیار کامل باشگاه‌ها در دست خود مدیران است چرا پس درآمدزایی نمی‌کنند و این 2 تیم را از مشکلات و حاشیه جدا کنند.

ورمزیار در پایان تصریح کرد: امیدوارم با خصوصی‌سازی مناسب مشکلات پیش روی این 2 تیم بزرگ و پرطرفدار پایتخت حل شود.

انتهای‌پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار