قطعه "اي ايران" با صداي سالار عقيلي، در حضور استاد فخرالديني طنين انداز شد.

به گزارش خبرنگار حوزه موسيقي باشگاه خبرنگاران حاضر در اجراي اركستر "مهرنوازان" به رهبري استاد "فرهاد فخرالديني" در برج ميلاد، اين استاد برجسته موسيقي ايران پس از چهار سال دوري از صحنه اجرا، در پانزدهمين شب از آخرين ماه سال 92 با اركستر "مهرنوازان" متشكل از مجموعه برگزيدگان اركستر موسيقي ملي ايران، اركستر سمفونيك تهران و تعدادي از اركسترهاي معتبر تهران در برج ميلاد تهران با علاقه مندان خود ملاقات كرد.

در بخش نخست اين كنسرت به يادماندني، سه تابلو از سوئيت ابن سينا، دور جواني، بهار دلكش، رنگ شرقي، خوش آمدي، واي از شب من و نازنين يار من و در بخش دوم قطعه هاي طرب انگيز، چرا خاموشي (به ياد استاد احمد عبادي)، بهار من، رنگ بيات شيراز، قرارم باش، گيسو، خاك مهرآئين و اي ايران اجرا شد.

پس از اينكه در پايان برنامه قطعه "خاك مهرآئين" با صداي سالار عقيلي طنين انداز شد، بنا به درخواست هاي بيشمار مخاطبان كه از تشويق‌هاي آن‌ها هويدا بود، اركستر "مهرنوازان" قطعه ماندگار و پرافتخار "اي ايران" را به ياد صلابت ايران و ايراني اجرا كرد و در حالي كه تمامي علاقه مندان حاضر در سالن ايستاده بودند، اين اثر را همراه با سالار عقيلي زمزمه مي كردند.

استاد فخرالديني چندي پيش و در نشست خبري كنسرت اركستر "مهرنوازان" حضور علي مرادخاني در سمت معاونت هنري وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي و قول هاي وي مبني بر همكاري هرچه بيشتر در عرصه فعاليت هاي صحنه اي را از دلايل اصلي خود براي حضور روي صحنه اجرا پس از مدت زماني 4 ساله اعلام كرده بود.

گفتني است، اركستر "مهرنوازان" به رهبري استاد فرهاد فخرالديني و خوانندگي سالار عقيلي در چهار نوبت 18:30 و 21:30 در مركز همايش هاي برج ميلاد روي صحنه رفت.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار