دبیر فدراسیون تیراندازی گفت: ما برای مسابقات آسیایی اهداف پروازی 2015 که میزبان خواهیم بود باید به ارزیابی مسابقات آسیایی که در تهران برگزار شد، بپردازیم و نقاط ضعف خود را برطرف کنیم.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران،‌ احمدرضا هامونی حقیقت گفت: ما از ورزشکاران و مدیرانی که در حال کار هستند می‌خواهیم در زمان اعزام حرفه‌ای رفتار کنند زیرا ما میزبان قهرمانی آسیا در اهداف پروازی در سال 2015 خواهیم بود.
 
دبیر فدراسیون تیراندازی افزود: چیزی که می تواند به ما کمک کند همه مباحثی است که در مسابقات آسیایی تهران داشتیم و باد آن مشکلات و مسائل  را برطرف کنیم  و از تمام مسئولان و تیراندازان می خواهیم که نقاط ضعف ما را بگویند که آنها را بر روی مسابقات 2015 برطرف  کنیم.
 
وی در رابطه به اینکه چرا اسپانسری برای  حمایت تیم ملی عازم به کویت را بر عهده  نمی گیرد گرفت: اسپانسر  برای دیده شدن می آیند اما زمانی که مسابقات آسیایی تهران در صدا و سیما پخش نشد انتظار نمی رود که کسی اسپانسر  تیم ملی شود.
 
وی افزود: ما مربیانی را می شناسیم که با هزینه شخصی خودش ورزشکار را به مسابقات فرستاده است.
 
حقیقت ادامه داد: فدراسیون  تیراندازی  تعداد ورزشکارانش با منابع مالی آن  تناسبی با هم ندارند.
 
وی نیز مانند هاشمی تاکید کرد: اگر تیراندازانی که با هزینه شخصی خود راهی  مسابقات شدند بتوانند مدالی کسب کنند ما هزینه آنها را پرداخت خواهیم کرد.
 
وی تاکید کرد: فدراسیون حتما باید ورزشکاران را حمایت کند.
 
انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار