"نرگس آبیار" گفت: "شیار143" به دلیل به تصویرکشیدن تنها قطره‌ای از رشادتهای ایثارگران و خانواده شهدا را لایق تقدیر از سوی این عزیزان نیست.

"نرگس آبیار" کارگردان فیلم سینمایی "شیار143" در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران درخصوص تقدیر سازمان فرهنگی و هنری شاهد و ایثارگران از این اثر گفت: خیلی خوشحالم که فیلم سینمایی "شیار143" در میان مردم کشور جای خود را پیدا کرده است. 

وی افزود: دیدن فیلم در کنار مادران شهید و ایثارگر برایم بسیار ارزشمند بود و خوشحالم که توانستند با فیلم ارتباط برقرار کنند. 

"آبیار" درخصوص همذات پنداری خانواده شهدا با فیلم سینمایی "شیار143" اظهار داشت: خانواده شهدا پس از تماشای فیلم از لحظاتی که در فیلم دیدند خاطر نشان مجدد برایشان زنده شده برایم گفتند، این حس برایم بسیار ارزشمند است چون خوشحالم که توانستم ذره‌ای از واقعیت، صبوری و انتظار این عزیزان را به تصویر بکشم. 

وی در مورد گرفتن جایزه خود از دست مادر شهید خاطر نشان کرد: گرفتن این جایزه از دست مادر شهید برایم به شدت ارزشمند است اما باید بگویم من در راستای این صبوری و بزرگ‌منشی کاری نکردم و تنها قطره‌ای از حماسه آفرینی مادران شهید کشورم را روایت کردم و این ما هستیم که باید از ایثار و فداکاری این عزیزان تقدیر و قدرشناسی کنیم.  


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار