ملی‌پوش تفنگ بادی کشورمان گفت: هدف من برای سال 92 حضور در مسابقات جام جهانی اسپانیا و مسابقات آسیایی است و امیدوار هستم بتوانم برای کشورم افتخارآفرین باشم.

پوریا نوروزیان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: کسب جایگاه سومی من در آسیا بر اساس رتبه‌ای است که تیرانداز در مسابقات آسیایی می‌گیرد.  

ملی‌پوش تفنگ بادی کشورمان افزود: در این مسابقات بر اساس عملکرد تیرانداز امتیاز 1 تا 100 برای آنها در نظر گرفته می‌شود و سپس از بین این افراد 20 نفر انتخاب شده و نفر بیستم امتیاز یک را کسب می‌کند.

وی ادامه داد: مسئولان برای انتخاب رنکینگ آسیا تنها این مسابقات را در نظر نمی‌گیرند بلکه عملکرد ورزشکار در سال 92 هم در انتخابشان تاثیرگذار است.  
 
نوروزیان بیان داشت: در رنکینگ سال گذشته در جایگاه بیست و هفتم قرار داشتم که تلاش خود را بیشتر کرده و در سال جاری پیشرفت زیادی کرده‌ام.

ملی‌پوش تفنگ بادی کشورمان اظهار داشت: در مسابقات داخلی مدال‌های رنگارنگی کسب کردم و در مسابقات آسیایی امسال که در تهران برگزار شد، مقام دوم را به دست آوردم.

وی افزود: در مسابقات برون مرزی 3 سال پیش به مدال نقره تیمی دست پیدا کردیم. همچنین سال گذشته در مسابقات کویت جایزه بزرگ نقره انفرادی کسب کردم.  
 
نوروزیان در رابطه با مسابقات سال 93 که در پیش داریم، ادامه داد: اگر فدراسیون با مشکل مالی مواجه نشود احتمال اینکه به مسابقات آلمان نیز فرستاده شویم وجود دارد.

ملی‌پوش تفنگ بادی کشورمان ادامه داد: برای انتخاب نفرات اعزامی به جام جهانی اسپانیا، مسابقات داخلی بین اعضای تیم ملی برگزار خواهد شد و اگر صلاحیت داشته باشم در تیم ملی خواهم ماند و اگر نه نفراتی که صلاحیت بیشتری داشته باشند جایگزین خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: تمام تلاش خود را برای حضور به بهترین شکل در مسابقات اسپانیا خواهم کرد و با تمام وجود تمرین می‌کنم و امیدوارم به امید خدا بتوانم برای کشورم افتخارآفرین شوم. 

نوروزیان در آخر بیان داشت: هدف من حضور در مسابقات جام جهانی اسپانیا است. به تبع اگر در آن مسابقات خوب ظاهر شوم می‌توانم آمار خود را در آسیا نیز بهبود بخشم و ان‌شاءالله برای سال آینده در جایگاه بالاتری قرار گیرم.  

لازم به ذکر است، پوریا نوروزیان در آمار جدید کنفدراسیون تیراندازی آسیا در رشته تفنگ بادی 10 متر مردان در رده سوم قرار گرفت در این رده بندی یانگ‌هائوران و وانگ تائو هر 2 از کشور چین در رده اول و دوم آسیا قرار گرفتند.  
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار