افشاگری عناصر ضدانقلاب علیه یکدیگر موضوع ناتمام مبارزه سیاسی علیه ج.ا.ا در خارج از کشور است، به تازگی محمد حسیبی علیخ شاپور بختیار دست به افشاگری زده است. محمد حسیبی در برنامه چند روز پیش خود (یازدهم اسفندماه 92) پرده از روابط غیراخلاقی شاپور بختیار با زنی شوهر دار برداشته است!

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، محمد حسیبی، مدیر سایت «چه باید کرد» در برنامه امروز (۱۱ اسفند) به نام «پند تاریخ» به باز گویی خاطرات خود با شاپور بختیار پرداخت. وی در این برنامه با اشاره به فساد اخلاقی سران حکومتی در نظام شاهنشاهی به افشاگری درباره شاپور بختیار پرداخت؛ او با اشاره به فساد شاپور بختیار به رابطه وی با خانمی شوهر دار به نام "شهین بختیار" پرداخت. 

اگرچه اسناد و مدارک موجود حاکی از خیانت سران نظام شاهنشاهی در ابعاد مختلف به ملت ایران است اما افشاگری آنها پس از گذشت سی و اندی سال از سرنگونی نظام شاهنشاهی و پیروزی انقلاب اسلامی ایران گویای این واقعیت است که آنها علیرغم هدف مشترک شان همچنان به درگیری با یکدیگر می پردازند .

محمد حسیبی بعد از اشاره به این موضوع با افشاگری درباره کمک های مالی دولت های عربی به شاپور بختیار گفت: «شاپور بختیار در آن مقطع برای تامین هزینه مبارزات خود از صدام حسین پول قرض کرده بود. همچنین رزم آرا (از وزیران کابینه بختیار) نیز از صدام حسین و برخی کشورهای عربی چون کویت کمک ۶۰ میلیون دلاری دریافت کرده بود.

محمد حسیبی در پایان با اشاره به فساد اخلاقی شاپور بختیار خاطر نشان کرد که پس از آن رابطه اش را با شاپور بختیار کم و کمتر کرد!

محمد حسیبی تاکنون در تلویزیون های مختلفی برنامه اجرا کرده است. محمد حسیبی از طرفداران محمد مصدق می باشد، این گروه از هواداران محمد مصدق در خارج از کشور به اصطلاح «مصدقی» نامیده می شوند! رابطه مصدقی ها با سلطنت طلبان چندان خوب نبوده و این دو گروه همواره علیه یکدیگر در حال درگیری هستند.

منبع: ما هستیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.