سید هادی منبتی به دلیل کمبود فیلم‌های مخاطب پسند برای اکران سال آینده، لزوم یک مدیریت اکران قوی را مهم دانست.

"سید هادی منبتی"، مدیر عامل موسسه تصویر شهر، در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران گفت: با توجه به فیلم‌هایی که در جشنواره فیلم فجر امسال دیدم و شناختی که در چند سال اخیر از سلیقه مخاطبان سینما در ایران به دست آوردم، معتقدم برای اکران تمام فصول سینمای ایران در سال آینده با کمبود فیلم‌های مخاطب پسند مواجه است و سال آینده سال خوبی برای اکران نخواهد بود.
 
وی افزود: بیشتر فیلم‌هایی که در جشنواره امسال حضور داشتند، الگو و نماد‌های جذب مخاطب را ندارند.

مدیر پردیس سینمایی "ملت" در مورد ارائه راه‌کاری برای جلوگیری از رکود سینما‌ها در طول سال آینده گفت:‌ برای اکران سال آینده باید یک مدیریت جدی و قوی انجام شود، چون ایام عید دوران طلایی سال برای اکران فیلم‌های سینمایی است و اکثر فیلم‌هایی که دارای شرایط برای جذب مخاطب هستند، تمایل دارند در این ایام اکران شوند، بنابراین برای طول سال فیلم‌هایی که بتوانند با استقبال مخاطب مواجه شوند، وجود ندارد.

وی ادامه داد: این مسئله باعث می‌شود که در زمینه اکران یک شروع آتشین داشته باشیم و در ادامه با رکود مواجه شویم، به همین دلیل می‌توان گفت یکی از معایب ایام طلایی برای اکران فیلم سوزی است چون اکران تمام فیلم‌هایی که احساس می‌شود در این ایام مخاطبان سینما را به سینما بکشاند، باعث می‌شود به دلیل برجسته بودن تعدادی از این آثار فیلم‌های دیگر دیده نشود.

مدیر پردیس سینمایی "ملت" با ابراز امیدواری نسبت به اکران فیلم‌هایی که در جشنواره امسال به دلیل آماده نبودن حضور نداشتند، خاطرنشان کرد: برای نمونه می‌توان به فیلم "مدرسه موش‌ها" ساخته مرضیه برومند اشاره کرد که اگر برای سال آینده آماده و اکران شود، می‌تواند به دلیل خاطره انگیز بودن آن در بین کودکان و به تبع آن خانواده‌های آنان، عاملی برای رونق اکران سینما‌ها در سال آینده باشد.


انتهای پیام/اق
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار