سازمان بورس و اوراق بهادار مجوز فعاليت سيزدهمين سبدگردان را در بازار سرمايه صادر کرد تا به زودي فعاليت خود را در بازار سرمايه آغاز کند.

 به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛ به نقل از پايگاه اطلاع رساني بازار سرمايه (سنا)، سبدگردان ها، شرکت‌هايي هستند که در قالب قراردادي مشخص و به‌ منظور انتفاع براي سرمايه‌گذار معين براي خريد، فروش يا نگهداري اوراق بهادار به نام سرمايه‌گذار تصميم مي گيرند. 

هم اکنون بيش از 110 صندوق سرمايه‌گذاري داراي مجوز از سازمان بورس، در بازار اوراق بهادار فعاليت مي‌ کنند و سرمايه‌ گذاران مي‌ توانند بر اساس شرايط و نياز خود، در هر کدام از صندوق‌ هاي سرمايه‌گذاري فعاليت کنند يا با انعقاد قرارداد سبد اختصاصي با هر کدام از شرکت‌هاي داراي مجوز فعاليت سبدگرداني، مديريت دارايي اوراق بهادار خود را به افراد متخصص و با تجربه واگذار کنند.

درحال حاضر به غير از شرکت‌هاي کارگزاري داراي مجوز سبدگرداني، سه شرکت سبدگردان (کاريزما، آسمان و سرمايه ايرانيان)، پنج شرکت مشاور سرمايه‌گذاري (تأمين سرمايه نوين، آرمان آتي، ديدگاهان نوين، نيکي گستر و ارزش پرداز آريان) و پنج شرکت تأمين سرمايه (امين، ملت، آرمان، اميد و نوين ) داراي مجوز فعاليت سبدگرداني هستند.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار