فرماندار پارس آباد از رشد 60 درصدی پرداخت وام به کشاورزان از نظر تعداد و مبلغ، نسبت به سال گذشته درسال جاری خبرداد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ ولی کریمی با اشاره به اینکه در سال جاری 41هزار هکتار از اراضی زیر کشت این شهرستان تحت پوشش بیمه محصولات کشاورزی قرار گرفته است، افزود: در سال زراعی 93-92 عملکرد صندوق بیمه محصولات کشاورزی این شهرستان در مقایسه با پارسال رشد خوبی داشته است.

وی خاطرنشان کرد: کشاورزان با بیمه کردن محصولات خود، می‌توانند در صورت وارد شدن خسارت در هنگام وقوع حوادث و بلایای طبیعی و قهری از صندوق بیمه غرامت دریافت کنند.

فرماندار پارس آباد با اشاره به ضرورت ترویج و توسعه فرهنگ بیمه بین زارعان، اضافه کرد: پرداخت به موقع زیان‌های ناشی از بلایای طبیعی نقش مهمی در نهادینه شدن این فرهنگ دارد.

کریمی، از پرداخت حدود 720میلیارد ریال تسهیلات بانکی به زارعان از سوی بانک کشاورزی پارس آباد خبرداد و گفت: میزان پرداخت وام به کشاورزان از نظر تعداد و مبلغ، نسبت به سال گذشته حدود 60 درصد رشد نشان می‌دهد.

وی بیان کرد: بانک کشاورزی پارس آباد، امسال در قالب اعتبار مکانیزاسیون کشاورزی برای خرید 62 دستگاه انواع تراکتور سنگین و متوسط و برای 105دستگاه ادوات دنباله بند، در مجموع افزون بر 32 میلیارد ریال تسهیلات بانکی به کشاورزان پرداخت کرده است./ش

انتهای پیام/

برچسب ها: اردبیل ، رشد ، پرداخت ، وام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.