رودهن/

فاز 11مسکن مهر پردیس متعلق به شهرستان شمیرانات است

فرماندار شمیرانات گفت : فاز 11 مسکن مهر شهرستان پردیس با عنوان منطقه کوزو ، در مختصات جغرافیایی شهرستان شمیرانات قرار دارد و به این منطقه تعلق دارد .

عزت ا... خان محمدی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت : شهرستان شمیرانات در بحث جلوگیری از تعرض زمین خواران به اراضی دولتی و مبارزه با متخلفین در این زمینه از طریق تشکیل کمیته برخورد با ساخت و ساز های غیر مجاز جلوی این اتفاق تخریبی را خواهد گرفت .

وی با اشاره به وضعیت مسکن مهر فاز 11 با عنوان کوزو در سیستم عمرانی پردیس ، اینگونه ساخت و ساز ها را معضلی در جریان مدیریت عمرانی شهرستان شمیرانات دانست و تصریح کرد : تعرض پروژه مسکن مهر پردیس به مرزهای جغرافیایی شهرستان شمیرانات باید مورد بررسی دقیق گرفته و به عنوان یک تخلف و یا کوتاهی مدیریتی مطرح شود .

فرماندار شهرستان شمیرانات در ادامه این مطلب با تاکید بر لزوم بازنگری در طرح تقسیمات کشوری در منطقه مرزی بین شهرستان شمیرانات و پردیس اظهار داشت : استانداری تهران از طریق بازنگری طرح تقسیمات کشوری در این محدوده تنها می تواند مشکلات و معضلات بوجود آمده در مدیریت شهرستان شمیرانات را خاتمه دهد ./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.