عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: آنقدر فرهنگ ایران غنی است که بعضی از کشورها حتی فرهنگ و تمدن خود را از ایران الگو گرفته اند.

حمید رضا مشهدیعباسی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: اگر کشوری فرهنگش بالا باشد، دشمن نمی تواند در آن نفوذ کند.

وی ادامه داد: طرح اقتصاد مقاومتی سبب توقف دشمن در اجرای طرح هایش می شود و اهمیت بسیاری در برهه کنونی دارد.

مشهدی عباسی با بیان اینکه این فرهنگ باید نسل به نسل ادامه پیدا کند، افزود: این فرهنگ ما بود که باعث شد هشت سال برابر دشمنان مقاومت کنیم و اجازه ندهیم حتی یک سانتی متر از خاک کشور مورد تجاوز قرار گیرد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی افزود: کشورهایی که با ایران دشمنی دارند، می دانند یک فرهنگ غنی در کشور وجود دارد که خوشایند آنان نیست که این فرهنگ باید رشد و توسعه پیدا کند.

وی ادامه داد: تحریم ها و فشارها به همین علت است و دشمنان می دانند ایران ریشه ای دارد که اگر رشد کند، خیلی از کشورها را تحت تأثیر خودش قرار می دهد.

مشهدی عباسی تصریح کرد: به همین علت است که آنان هر طوری شده می خواهند جلوی پیشرفت این کار را با بهانه های انرژی هسته ای و موشک های بالستیک بگیرند تا ایران رشد نکند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: با بحث اقتصاد مقاومتی و فرمایشات مقام معظم رهبری آنان هرگز نمی توانند اهداف خود را پیش ببرند/س.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.