نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس گفت: بدون سرمایه‌گذاری پیشرفتی در امر ایجاد اشتغال حاصل نمی‌شود.

کمال‌الدین پیرموذن امروز در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل اظهار داشت: اگر می‌خواهیم منطقه ما و دانشگاه‌های ما رشد کند و ارتقا یابد، باید به جریانی که پیروز انتخابات است بیشتر بها دهیم.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی افزود: من از یک فکر دفاع نمی‌کنم اما این جریان فکری رای آورده و من به عنوان نماینده این مردم در خصوص تصدی پست‌ها نظر اکثریت را مد نظر دارم.

پیرموذنبا بیان اینکه تا سرمایه‌گذاری صورت نگیرد امکان حل مشکلات وجود ندارد، گفت: این دولت می‌خواهد با نگاه به اقصی نقاط کشور فضای معطر توسعه و تقسیم امکانات را به تمام دانشگاه‌های کشور برساند.

وی بیان داشت: مجلس سعی می‌کند خارج از جریانات فکری در خصوص رفع مشکلات، مبارزه با ویژه‌خواری‌ها با بهر‌ه‌گیری از نظارت و اهرم‌های نظارتی انجام وظیفه کند.

این نماینده مجلس در خصوص برخی اساتید و دانشجویان اخراج شده نیز بیان داشت: مجلس و دولت این موضوع را به جد ملاک عمل قرار می‌هند و سعی می‌شود مشکل دانشجویان ستاره‌دار که خیلی پررنگ نیست و اقداماتشان در قالب قانون اساسی بوده حل شده و آنها مجدد به دانشگاه برگردند/ش.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.