سرمربی اسبق تیم فوتبال نفت آبادان گفت: من با چشم خودم تبانی در لیگ یک را ندیده‌ام اما در بعضی قضاوت‌ها مشخص است که تبانی وجود دارد.

ابراهیم قاسم‌پور درگفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: من به عینه ندیدم اما در برخی قضاوت‌ها مشخص است که تبانی در لیگ یک وجود دارد و نمی‌شود انکار کرد. 

وی ادامه داد: در فوتبال ما خیلی‌هایی هستند که به گونه‌ای تیم‌ها را برنده یا بازنده می‌کنند که به فکر هیچ انسانی خطور نمی‌کند که از چه طریقی تیمی برنده یا بازنده شده است.

مربی اسبق تیم فوتبال نفت آبادان در خصوص تاثیر فعالیت دوباره مربیانی منشوری بر تبانی در لیگ یک بیان داشت: به طور حتم این مسئله برتبانی تاثیر گذار است، به قول معروف توبه‌ی گرگ مرگ است، شخص متخلف اصلاح شدنی نیست.

ابراهیم قاسم‌پور تصریح کرد: مربی‌ای که منشوری بوده و به او می‌گویند اگر در لیگ برتر نمی‌توان کارکنی در لیگ یک فعالیت کن. به طور حتم به دلیل اینکه لیگ یک همانند لیگ برتر در زاویه دید و حساسیت قرار ندارد، بنابراین این مربی در لیگ دسته یکی دستش برای تخلف بیشتر باز است.
 
وی در پایان درمورد وضعیت خود خاطرنشان کرد: من با توافق باشگاه نفت آبادان از این تیم جدا شدم و در حال حاضر پیشنهادی ندارم، اما تا جایی که امکان دارد سعی خود را می‌کنم تا در لیگ دسته یک فعالیت نکنم مگر اینکه در تیمی حضور پیدا کنم که مشکلات کمی چه از لحاظ فنی وچه از لحاظ مالی داشته باشد.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار