نفر سوم رقابتهای بین‌المللی کشتی آزاد جوانان جام دیمیتریوف روسیه گفت: در حالی که خیلی راحت می‌توانستم قهرمان شوم مدال طلا را برگردن آویزم اما روی یک اشتباه و غفلت نتوانستم به این مهم نایل شوم.

 کامران قاسم‌پور در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: درست است که برای رسیدن به محل برگزاری مسابقات جام دیمیتریوف روسیه راه بسیار طولانی را پشت سر گذاشتیم و در این جا با امکانات و تغذیه مناسبی روبه‌رو نبودیم اما باور کنید فقط برای کسب مدال طلا برروی تشک حاضر شدم که متاسفانه بر روی یک اشتباه بچه‌گانه و ناداوری مغلوب شدم و در نهایت مدال برنز دست پیدا کردم.
 
وی در پاسخ به این سوال که چه هدفی را دنبال می‌کنید، افزود: من برای نخستین بار است که در رده سنی جوانان کشتی می‌گیرم و به طور حتم دوست دارم صاحب دو بنده تیم ملی در این رده و کسب عنوان در رقابتهای جهانی شوم اما هدف اصلی من حضور در 2016 برزیل است.
 
وی در خصوص برگزاری مرحله انتخابی تیم ملی نیز اینگونه ادامه داد: قرار است این رقابتها در فروردین ماه سال آتی برگزار می‌شود من نیز تلاش می‌کنم تا با شکست دادن تمامی حریفانم به دو بنده تیم ملی برسم.
 
قاسم‌پور در پایان خاطرنشان کرد: رقابتهای بین‌المللی جام دیمیتریوف روسیه برای من سکوی پرتابی بود تا با آمادگی بیشتری در رقابتهای انتخابی تیم ملی کشتی بگیرم که امیدوارم با مدال برنزی که نصیب من شد توانسته باشم رضایت کادر فنی را نیز به خود جلب نمایم.

انتهای پیام/

برچسب ها: قاسم پور ، رقابت ها ، برنز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار