کارشناس فوتبال کشورمان گفت: با توجه به اینکه بازیکنان شناخت کمی نسبت به حریفان دارند گام اول همیشه برایشان سخت است، هفته دوم بازی بهتری از تیم‌های ایرانی می‌بینیم.

خرمگاه در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: به علت شناخت کمی که  بازیکنان از رقبای خود دارند گام اول همیشه سخت است، بازی‌های باشگاهی با بازی‌های آسیایی تفاوت دارند و تیم‌های ایرانی که در این لیگ بازی می‌کنند شرایط خیلی سخت را داشتند به غیر از تراکتورسازی که توانست در شهر خود با برد از زمین خارج شود. 
 
وی تصریح کرد: من مطمئن هستم که هفته دوم بازی بهتری از تیم‌های ایرانی خواهیم دید این شرایط برای همه تیم‌ها متفاوت است پیش‌بینی من این است که هفته دوم برای تیم‌های ایرانی است. 
 
*استقلال برنده از بازی الریان خارج می‌شود 
 
وی در خصوص دیداراستقلال با الریان گفت: استقلال بازی بدی برابر الشباب انجام نداد اگر نیمه اول موقعیت‌های خود را که به دست آورده به گل تبدیل می‌کردند و شرایطی که نیمه اول داشتند می‌توانستند ادامه بدهند بازی به این صورت نمی‌شد که تیم الشباب در 15 دقیقه پایانی بازی مالکانه توپ را انجام بدهند و تیم استقلال را در آزادی اسیر خودشان بکنند اگر داور چینی پنالتی را می‌گرفت و توپ‌های استقلال گل می‌شد شرایط استقلال تغییر می‌کرد، پیش‌بینی من این است که استقلال برنده از بازی الریان خارج می‌شود به خاطر اینکه سابقه استقلال نشان داده که در روزهای سخت نتایج بهتری می‌گیرد. 
 
* درصد کمتری برای برد تراکتور مقابل لخویا قائل هستم 
 
وی در خصوص دیدار تراکتورسازی با لخویا گفت: لخویا نشان داده که گزیده‌ای از بازیکنان خوب را درتیم خودش جمع کرده، لخویا برای تراکتور یک حریف سرسخت است بویژه اینکه نمی توان از تاثیر گذاری علی کریمی در تراکتور چشم پوشی کرد، پیش‌بینی من برای این بازی آن است که درصد کمتری برای برد تراکتور مقابل لخویا قائل هستم البته تراکتور باید تدابیری را اتخاذ کند که از قطر با حداقل امتیاز از زمین خارج بشود. 
 
* سپاهان در اصفهان تیم متفاوتی است 
 
کارشناس فوتبال ایران درمورد سپاهان گفت: سپاهان در بازی اول جلوی تیمی بازی کرد کرد که مهره‌های شاخصی داشت اما در دقایقی از بازی سپاهان شایسته برد بود،نتیجه این بازی را مهره‌های تاثیرگذار رقم زدند. 
 
وی تصریح کرد:الهلال نشان داده که از مهره‌های خارجی خوب وملی پوشان عربستانی استفاده می‌کند، شرایط تیمی خوبی را دارند اما سپاهان در اصفهان تیم متفاوتی است و به طور حتم الهلال بازی راحتی ندارد وسپاهان با طرفدارانش شرایط خوبی را رقم خواهند زد و امیدوارم سپاهان برنده بازی باشد. 
 
* فولاد نشان داده که تیم با انگیزه‌ای است 
 
وی در مورد دیدارفولاد خوزستان با الفتح خاطرنشان کرد: شناختی روی تیم الفتح ندارم ونمی‌توانم درمورد این تیم اظهار نظر بکنم ولی درباره تیم فولاد می‌توانم اشاره کنم که درچند سال اخیر این تیم نشان داده که همیشه تیم جوان و با انگیزه‌ای بوده وامسال هم با فرکی در بازی اول فولاد بازی خیلی خوبی را انجام داد اما جسارت تیمشان کم بود واز شرایط خود باوری دور بودند والا می‌توانستند اولین بازی را برنده از زمین خارج شوند. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار