به گزارش
خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، به منظور پاسخگویی به مشترکان در زمینه رفع خرابی تلفن ثابت، سیستم پاسخگویی مکانیزه(17) در تمام مراکز مخابراتی استان تهران به صورت شبانهروزی فعال است.
سعدیان مدیر یک دفتر روابط عمومی شرکت مخابرات استان تهران در این باره گفت: مشترکان میتوانند در صورت هرگونه خرابی تلفن ثابت شماره تلفن خود را از طریق تماس با این سامانه و یا سایت اینترنتی www.tct.ir به سیستم اعلام کنند.
وی با اشاره به اینکه رفع خرابی داخلی وظیفه شرکت مخابرات نیست، اظهار کرد: در صورتی که خرابی تلفن بعد از گذشت 24ساعت رفع نشد مشترکان میتوانند از طریق شماره تلفنهای مندرج بر روی قبوض تلفن خود با مرکز مخابرات مربوطه تماس حاصل نمایند ، ضمن اینکه (190) واحد ارتباط مردمی شرکت مخابرات استان تهران آماده پاسخگویی به مشرتکان است.
سعدیان در خصوص زمان رفع خرابی تلفن تصریح کرد: رفع خرابی تلفن به وسیله مراکز مخابراتی شرکت مخابرات استان تهران دراسرع وقت انجام میشود و هیچ هزینهای برای مشترک ندارد و پرداخت هرگونه وجه دستی تحت هر عنوان به ماموران غیرقانونی است.
وی در پایان خاطرنشان کرد: قبل از تماس با 17 از سالم بودن دستگاه تلفن و سیمکشی داخلی مطمئن شود و در صورت بروز خرابی تلفن درهر نقطه از شهر تهران با این واحد تماس بگیرند.
انتهایپیام/