تیم بسکتبال مهرام در شروع مسابقات بسکتبال غرب آسیا با نتیجه 106 بر 60 تیم الوحده سوریه را شکست داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ تیمهای بسکتبال مهرام تهران و الوحده سوریه که صبح امروز در جلسه قرعه کشی، حریفان خود را شناخته بودند، از ساعت 16 دیدار افتتاحیه مسابقات را آغاز کردند.

مهرامی ها برای اولین بار صمد نیکخواه و حامد حدادی را در کنار هم به بازی فرستادند و سم داگلاس نیز اولین مسابقه خود را با پیراهن این تیم انجام داد. سعید داورپناه و اوشین ساهاکیان انتخابهای دیگر هاشمی برای شروع مسابقه بودند که ساهاکیان به محض شروع بازی با درد زانو جای خود را به موسی نبی پور بود تا با کمک پزشکان دو دقیقه بعد به بازی بازگردد.

هاشمی در زمان نشستن نبی پور به روی نیمکت به وی گوشزد کرد که با 3 حرکت، 3 اشتباه داشته است.

مهرام کوارتر اول را با نتیجه 26 بر 16 برد. 

اطلاعات داگلاس به مهرامی ها


سم داگلاس بعد از بازی در یک کوارتر به همراه سعید داورپناه جای خود را به سجاد مشایخی و فرید اصلانی در زمین دادند. 

با توجه به اینکه تیمها پیش از این بازی چند ساعت بیشتر فرصت شناسایی حریفان خود را نداشتند، سم داگلاس بازیکن اردنی تیم با اطلاعاتی که از بازیکنان تیمهای عربی داشت، به هم تیمی های خود کمک کرده و در مواردی حامد حدادی از داخل زمین در مورد یار روبروی خود از داگلاس سوال می کرد.

هاشمی در اواسط کوارتر دوم با توجه به بالا رفتن اختلاف با حریف تمام بازیکنان اصلی را از زمین خارج کرده و بار دیگر داگلاس را وارد زمین کرد.

مهرام نیمه اول را با نتیجه 51 بر 27 برد. 

هر چند در شروع نیمه دوم اختلاف از 30 امتیاز هم گذشت اما بازیکنان اصلی مهرام به زمین آمدند و از فرصت برای هماهنگی بیشتر استفاده کردند و کوارتر سوم را 31 بر 17 بردند. 

در ده دقیقه آخر هم مشایخی، اصلانی، رضایی فر، زنگنه و مرداخانی فرصت بازی پیدا کرده و امتیازات مهرام را از 100 گذراندند.

مهرام با پیروزی 24 بر 16 در این کوارتر با نتیجه نهایی 106 بر 60 برنده بازی شد.

صمد نیکخواه، موثرترین بازیکن زمین

در پایان بازی صمد نیکخواه بهرامی با 26 امتیاز موثرترین بازیکن زمین بود. حامد حدادی 14 امتیاز و 7 ریباند داشت، فرید اصلانی 15 امتیاز،‌6 ریباند، 3 پاس گل و 3 توپربایی ثبت کرد و اوشین ساهاکیان هم 13 امتیاز و 6 ریباند اضافه کرد.

رامی مرجانه و دامین کندیک با 16 امتیاز، بهترینهای آماری الوحده بودند.

باخت اردنی ها در بازی دوم

تیم ASU اردن که به عنوان بهترین تیم بعد از دو نماینده ایران در بازیهای غرب آسیا شناخته می شد بعد از برتری در کوارتر اول با یک امتیاز،‌ در 3 کوارتر بعدی از تیم الکهربای عراق عقب افتاد و با وجود اینکه در دقیقه آخر با دو امتیاز پیش افتاد با دو خطایی که بازیکنان این تیم در 30 ثانیه آخر انجام دادند،‌ با نتیجه 79 بر 76 بازی را واگذار کرد.

امیرحسین صفرزاده و صادق قنبری داوران ایرانی، قضاوت این دیدار را بر عهده داشتند.

آخرین بازی امروز میان تیم های الجیش سوریه و پتروشیمی بندرامام برگزار می شود.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: مهرام ، افتتاحیه ، سوریه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار