معاون برنامه ریزی فرمانداری ملارد از حل مشکل تامین آب واحد صنعتی دهک و افتتاح بخشی از واحدهای این ناحیه در سال 1393 خبر داد.

 فاضل اکبری طارمی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  ضمن اشاره به  توجه ویژه مجموعه مدیریتی شهرستان ملارد به مراکز تولیدی  و صنعتی در این منطقه اظهار داشت: مشکل تامین آب واحد صنعتی دهک، پیرو هماهنگی ها و رایزنی هایی که با امور آب استان تهران عملیاتی نمودیم  حل شده است و به فضل الهی در سال 93 به طور تعیین بخشی از واحدهای صنعتی این  شهرک به بهره برداری خواهد رسید.

وی در ادامه افزود: یکی از مشکلات بخش مذکور مربوط به بلاتکلیفی برخی از اراضی  آن است که سالها پیش توسط عده ای خریدار شده و به امید ارزش افزوده، به همان صورت باقیمانده که ضرورت تعیین تکلیف آن احساس می شود.

 فاضل اکبری طارمی در پایان با بیان آغاز به کار ساخت سوله ها در شهرک مذکور خاطر نشان کرد: تکمیل و تجهیز واحدهای صنعتی دهک با مشارکت بخش خصوصی تسهیل خواهد شد و بهره برداری کامل و نهایی از کلیه واحدهای صنعتی تا حدود بسیاری منوط به دامنه فعالیت های بخش خصوصی است و در کنار آن سعی و تلاش ما نیز بر تسریع و تکمیل واحدهای صنعتی، متمرکز شده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: با
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار