معمارباشی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

گفتمان‌سازی اقتصاد مقاومتی وظیفه سنگینی بر دوش دانشجویان است

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید مهاجر اصفهان: گفتمان‌سازی اقتصاد مقاومتی در محیط‌های علمی به صورتی که مد نظر مقام معظم رهبری است، وظیفه سنگینی بر روی دوش دانشجویان قرار می‌دهد که این امر مبتنی بر حمایت‌های مسئولان دانشگاهی است.

محمد معمارباشی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران،‌ با اشاره اینکه مقام معظم رهبری در بیست‌وچهار اصلی که در سیاست‌های اقتصاد مقاومتی بیان کردند، راهکارها را هم ارائه دادند، اظهارداشت: ورود به عرصه اقتصاد مقاومتی نیازمند عملکرد فراجناحی و دید باز است و تنها از این طریق می‌توان به نتیجه مطلوب رسید.

وی با بیان اینکه تبیین ابعاد اقتصاد مقاومتی و گفتمان سازی آن بویژه در محیط‌های علمی، آموزشی و رسانه‌ای و تبدیل آن به گفتمان فراگیر و رایج ملی، امری است که در اصل بیست و یکم منویات رهبری آمده است،‌ تصریح کرد: گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی در محیط‌های علمی آن هم به طور ویژه که مد نظر رهبری است، وظیفه سنگینی بر روی دوش دانشجویان قرار می‌دهد که این امر مبتنی بر حمایت‌های مسئولان دانشگاهی و وزارتی است.

وی تاکید کرد: عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی یک قضیه بسیار مهم و حساس در کشور است، پس باید با دید باز و نگاهی فراجناحی به آن پرداخته شود تا بتوان از طریق آن مشکلات را حل و فصل کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار