دکتر "پل کریگ رابرتز" معاون اسبق خزانه داری امریکا در مقاله ای نوشت : امریکا و اتحادیه اروپا غارت اوکراین را آغاز کرده اند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از گلوبال ریسرچ ؛ "کریگ رابرتز" معاون خزانه داری دولت ریگان با انتشار مقاله ای در وب سایت شخصی خود در خصوص تحولات اوکراین  اعطای وام به اوکراین از سوی غرب را حربه ای برای غارت این کشور دانست.

 وی می نویسد :‌ با توجه به گزارش  منتشر شده در کومرسانت  اوکراین ، وزارت امور مالی اوکراین از دست نشانده های واشنگتن در کی یف که تظاهر می کنند یک دولت هستند، یک برنامه ریاضت اقتصادی آماده کرده  است که حقوق بازنشستگی را  در اوکراین از  160 به  80 کاهش خواهد داد تا این که با هزینه فقرای اوکراین  پول بانکداران غربی که  به اوکراین وام داده اند بازپرداخت شود .

قبل از آن که چیزی ثبات و مشروعیت به دست آمده برای دولت دست نشانده ای که به وسیله کودتای سازماندهی شده توسط واشنگتن -علیه دولت منتخب و قانونی اوکراین - به قدرت رسیده  را تهدید کند ، غارتگران غربی  سرگرم کار شده اند. معترضان ساده و خام، تبلیغات رسانه ها در مورد این که عضویت در اتحادیه اروپا زندگی بهتری را برای آنها به ارمغان می آورد باور کرده اند ، قرار است تا ماه آوریل نیمی از حقوق بازنشستگی خود را از دست بدهند. اما این تنها آغاز کار است .
رسانه های فاسد غربی این  وام ها را " کمک " توصیف می کنند. اما، 110 میلیارد یورویی  که اتحادیه اروپا به کی یف پیشنهاد کرده است،کمک نیست. بلکه وام است . ضمن آنکه اعطای این وام  شرایطی دارد، از جمله پذیرش  طرح ریاضت اقتصادی صندوق بین المللی پول از سوی اوکراین .

اکنون ، اوکرایني های ساده لوحی را به یاد بیاورید که در تظاهراتی که برای سرنگونی دولت منتخب خود مورد استفاده قرار گرفتند ، شرکت کردند ، چرا که آنها دروغ های سازمان های غیر دولتی(NGO) مورد حمایت مالی واشنگتن  را که به آنها گفته بودند وقتی به اتحادیه اروپا ملحق شوند خیابان هایشان با طلا فرش خواهد شد،باور کردند . حال در عوض ،کاهش حقوق بازنشستگی و طرح ریاضت اقتصادی صندوق بین المللی پول عاید آنها می شود .

طرح ریاضت اقتصادی بودجه خدمات اجتماعی و آموزش و پرورش را کاهش خواهد داد ، اخراج کارکنان دولت را در پی خواهد داشت، ارزش پول ملی را کاهش خواهد داد، در نتیجه قیمت واردات را که شامل گاز روسیه  و در نتیجه برق نیز می باشد افزایش می دهد ،  و دارایی های اوکراین درمعرض تملک شرکت های غربی قرار خواهد گرفت.زمین های کشاورزی اوکراین به دست شرکت های محصولات کشاورزی آمریکا خواهد افتاد.

در ادامه اين مقاله آمده است :‌ یک  بخش از طرح واشنگتن و اتحادیه اروپا برای اوکراین ، و یا آن بخشی که اوکراین به سمت روسیه نرود، موفقیت امیز بوده است . آنچه که از این کشور چه باقی بماند به طور کامل توسط غرب غارت خواهد شد. 

بخش دیگر خوب پیش نرفته است. دست نشانده های اوکراینی واشنگتن کنترل تظاهرات را در برابر ملی گرایان سازمان یافته و مسلح واگذار کردند. این گروه ها، که ریشه هایشان به کسانی که در جنگ جهانی دوم برای هیتلر جنگیدند بر می گردد، در گفتار و عمل می خواهند جنوب و شرق اوکراین به روسیه برگردد جایی که آنها قبل از دهه 50 میلادی- زمانی که حزب کمونیست اتحاد جماهیر شوروی آنها را در اوکراین اسیر کرد- زندگی می کردند.

به نظر می رسد  کریمه از اوکراین جدا شده است. واشنگتن و دست نشاندگان آن در ناتو هیچ کاری  جز هیاهو   و تهدید به تحریم  نمی توانند بکنند. فرد احمق کاخ سفید(اوباما) با صدور تحریم هایی علیه افراد ناشناس ، همه کسانی که مسئول بازگشت کریمه به روسیه هستند،( جایی که حدود 200 سال قبل  در آنجا بوده است) ناتوانی " امریکای ابرقدرت" را نشان داده است. طبق گفته سولژنیتسین  (Solzhenitsyn) خروشچوف اوکراینی استان های جنوبی و شرقی روسیه را به اوکراین منتقل کرد. ، پس از مشاهده وقایع  غرب اوکراین ،این استان های روسی می خواهند به خانه خود برگردند، جایی که به آن تعلق دارند ، درست همانطور که  اوستیای جنوبی می خواست کاری به کار گرجستان نداشته باشد .

دست نشانده های واشنگتن در کی یف هم نمی توانند در مورد کریمه کاری به جز هیاهو انجام دهند. بر اساس توافق نامه روسیه و اوکراین، روسیه  می تواند،25  هزارسرباز در کریمه داشته باشد.   دلسوزی رسانه های آمریکا / اتحادیه اروپا از " تهاجم روسیه با 16هزار سرباز " یا جهل کامل و یا همدستی با دروغ های واشنگتن است . بدیهی است، رسانه های ایالات متحده / اتحادیه اروپا فاسد هستند. فقط یک فرداحمق می تواند به گزارش آنها اعتماد و تکیه کند .

رهبران روس های معترض دستگیر و ناپدید می شوند. واشنگتن و عروسک های خیمه شب بازی انها در اتحادیه اروپا ، که حمایت خود را از حق تعیین سرنوشت اعلام می کنند، فقط زمانی طرفدار تعیین حق حاکمیت هستند که به نفع خودشان باشد. بنابراین، واشنگتن مشغول سرکوب حق تعیین سرنوشت در شرق اوکراین است .

انتهاي پيام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار