رییس اداره مشارکت‌های مردمی معاونت اجتماعی ناجا از آمادگی این نهاد به منظور حمایت‌های غیرمالی از NGO ها در راستای گفتگوهای اجتماعی خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، همت‌پناه در نشست تخصصی شهروند مداری، گفتگوی اجتماعی و کنش داوطلبانه که در محل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد گفت: در معاونت اداره کل معاونت اجتماعی ناجه سه زیر مجموعه وجود دارد که یکی اداره ارتباط با اقشار عمومی، ارتباط با سازمان‌های دولتی و ارتباط با سازمان‌های مردم نهاد است.

وی در ادامه تصریح کرد: در نیروی انتظامی بودجه زیادی وجود ندارد و هیچ امکانی هم برای درآمدزایی به منظور حمایت مالی از نهادهای مردمی نیز وجود ندارد ولی به لحاظ کمک‌ها و حمایت‌های غیرمالی اداره مشارکت‌های مردمی معاونت اجتماعی ناجا آمادگی دارد تا اقدامات مقتضی را در راستای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی انجام دهد.

ریاست اداره مشارکت‌های مردمی معاونت اجتماعی ناجا خاطرنشان کرد: پلیس و به ویژه این معاونت ابزارهای لازم را برای هدایت و ساماندهی علایق خیرخواهانه و بشر دوستانه برای رساندن امور به نتایج مطلوب را در اختیار گروه‌ها قرار می‌دهد و می‌تواند در این زمینه کمک‌های لازم را کند.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: اعلام ، حمایت ، معاونت ، اجتماعی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار