در ایام نوروزی علاوه بر زیباسازی بصری در منطقه هفت برنامه‌های متنوعی نیز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، شهرام یاسمی رییس اداره زیباسازی شهرداری منطقه هفت گفت: باتوجه به همزمان بودن دهه فاطمیه و نوروز، فعالیت‌های اداره زیباسازی منطقه رنگ بهاری متناسب با شهادت حضرت زهرا(س) ونوروز به خود گرفته است.
وی از تدارک ویژه برای زیباسازی سطح منطقه خبر داد و افزود: در ایام نوروزی علاوه بر زیباسازی بصری در منطقه برنامه‌های متنوعی نیز برگزار می‌شود.

یاسمی ادامه داد: اداره زیباسازی منطقه درنظر دارد از تاریخ 18اسفندماه 92تا 3فروردین 93، المان‌ها و احجام مذهبی (اسماء جلاله متبرکه) را با اولویت یا "فاطمه الزهرا" در هر ناحیه تهیه و نصب کند.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت نقاشی‌های دیواری بر بهبود سیما و منظر شهری تصریح کرد: با توجه به میزبان بودن پایتخت در ایام نوروز و تردد شهروندان اقصی نقاط کشورمان در کلانشهر تهران در این ایام، اداره زیباسازی منطقه نسبت به پاکسازی و ترمیم نقاشی‌های دیواری و اجرای طرح حذف زوائد و آلودگی‌های بصری در سطح منطقه و ناحیه اقدام خواهد کرد.

رییس اداره زیباسازی منطقه همچنین از اجرا و چیدمان سفره هفت سین مطابق با طرح ابلاغی در سطح نواحی خبر داد و یادآور شد: احداث حداقل یک آبنما در هر ناحیه نیز از دیگر اقدامات این اداره است.

یاسمی همچنین عنوان کرد: با توجه به اهمیت وضعیت روشنایی معابر و پل‌های سواره‌رو و مکانیزه در حفظ امنیت تردد شهروندان و وسائط نقلیه و همچنین کاهش تصادفات احتمالی، اقداماتی از قبیل رفع نواقص و رسیدگی به وضعیت روشنایی پل‌های سواره‌رو و مکانیزه موجود در سطح منطقه نیز در حال اجرا است.

وی در ادامه به رسیدگی وضعیت ساعت‌های نصب شده در سطح منطقه اشاره و خاطرنشان کرد: رنگ آمیزی جداول و المان‌های موجود در نواحی 5گانه نیز اجرا خواهد شد.

انتهای‌پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار