نصرالله سجادی، معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: فدراسیون کشتی بیش از سقفی که باید بودجه می‌گرفت، از این وزارتخانه پول دریافت کرده است.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران وبه نقل از پایگاه اطلاع‌ رسانی وزارت ورزش و جوانان، روزهای گذشته در آستانه سفر تیم ملی کشتی به آمریکا، فدراسیون کشتی از کمبود منابع مالی گلایه کرده است و نظر بعضی‌ها هم این بوده که بودجه لازم به این فدراسیون داده نشده است.
 
معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان امروز در پاسخ به ابهاماتی که در این باره وجود دارد، گفت: فدراسیون کشتی از قبل حدود هفت میلیارد تومان بدهی داشت. ما بیشتر از سقف پولی که باید به فدراسیون کشتی می‌دادیم، به این فدراسیون بودجه داده‌ایم. دلیل هم این بود که خواسته‌ایم بخشی از  آن دیونی که به عهده این فدراسیون هست، پرداخت شود. این روال تا آخر سال هم ادامه می‌دهیم اما مسلما نمی‌توانیم همه این بدهی‌ها را بپردازیم. 
 
سجادی در پايان با تاکيد براينکه وزارت ورزش و جوانان از برنامه‌های فدراسیون کشتی حمایت‌های لازم را انجام می‌دهد، خاطرنشان کرد: ما برای اجرای برنامه‌های فدراسیون کشتی همه پشتیبانی‌ها لازم را کرده و اعتبارات لازم را تخصیص داده‌ایم.
 
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار