سرمربی تیم والیبال کاله مازندران گفت: امروز دو تیم کاله و شهرداری ارومیه کیفیت بازیشان خوب نبود و قواعد فنی بازی را رعایت نکردند.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران، بهروز عطایی در نشست خبری بعد از بازی با شهرداری ارومیه افزود: بازی خیلی سخت و سنگینی بود و تحت فشار بودیم.

وی با بیان اینکه بازیکنان دو تیم پرخطا ظاهر شدند گفت: تنها مزیت تیم ما تمرکز بیشتر بود که باعث پیروزی شد. من از بازی امروز راضی نیستم و در بازی آینده حتما بهتر می شویم. اما خدا را شکر که از این مرحله گذر کردیم.

سرمربی تیم والیبال کاله مازندران درباره استفاده از مربیان تیم های لیگ برتری در کادر فنی تیم ملی تصریح کرد: بعد از رفتن ولاسکو به آرژانتین باید جایگزین موقت برای ایشان از بین مربیان ایرانی معرفی می شد اما به دلیل اینکه فدراسیون در انتخاب دستیاران او اشتباه کرده بود، این اتفاق نیفتاد.

وی در پاسخ به این سوال که از بین مربیان فعلی لیگ برتر والیبال کدام گزینه را مناسب این سمت می دانید، خاطر نشان کرد: من نمی توانم نام فردی را ببرم اما اگر شما پنج نفر را معرفی کنید، حتما اجماع کارشناسان با سه نفر آنان موافقت خواهند کرد.

سرمربی تیم والیبال کاله مازندران تصریح کرد: فدراسیون والیبال باید کمیته کارشناسی برای این موضوع تشکیل و اعضای این کمیته نسبت به این موضوع اعلام نظر کنند.

تیم والیبال کاله مازندران امروز یکشنبه در دومین بازی خود در مرحله نیمه نهایی سه بر یک در برابر شهرداری ارومیه پیروز شد تا دیدار سوم دو تیم تعیین کننده تیم صعود کننده باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار