نتایج بدست آمده از مذاکرات هسته ای ژنو شرایطی را ایجاد کرده که دو کشور ایران و کره باید از این شرایط بهترین استفاده را ببرند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، سانگ وونگ یئوب سفیر کره جنوبی در تهران در همایش همکاری‌های اقتصادی ایران و کره جنوبی که شب گذشته در سالن خلیج فارس نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شده گفت: ایران و کره جنوبی از قدیم روابط خوبی داشتند و نیاکان ما 2000 سال پیش توسط جاده ابریشم با هم روابط و مراوده‌ی خوبی داشتند.
 
وی با اشاره به دو تمدن بزرگ ایران و کره جنوبی که توسط جاده ابریشم ایجاد شده و هنوز هم ادامه دارد اظهار داشت: ما (دو کشور ایران و کره) همیشه به هم احترام گذاشته‌ایم و مشکلات یک دیگر را درک کرده‌ایم و همکاری‌های بسیار خوبی داشته‌ایم.  
 
وی ادامه داد: ما در دنیایی هستیم که شرایط تجارت بین‌المللی هر روز تغییر می‌کند و در این شرایط ما باید راهکار برد برد را پیدا کنیم.
 
سفیر کره جنوبی در تهران با اشاره به نتایج بدست آمده از مذاکرات هسته‌ای ژنو گفت: این نتایج و توافقات شرایط بهتری را ایجاد کرده و باید از این شرایط بهترین استفاده را برده و روابط اقتصادیمان را توسعه دهیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار