رئیس بسیج جامعه زنان کشور گفت: دستگاه‌های دیپلماسی کشور در خصوص دیدار‌های اخیر اشتون پاسخ‌گو باشند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران،به نقل از خبرگزاری تسنیم در خصوص دیدار‌های اخیر اشتون با نرگس محمدی و مادر ستاربهشتی، اظهارداشت: اخیراً جریانی شکل گرفت تا هیئت‌های غربی وارد کشور شوند ولی در این میان باید موضوع کنترل و نظارت دیپلماسی صورت گیرد.

* دیدار اشتون با افرادی از سران فتنه جای سوال دارد

وی با بیان اینکه مردم به شدت نسبت به دیدار‌های اخیر اشتون نگران هستند، ادامه داد: اینکه هیئت‌های غربی به دیدار افراد مرتبط با فتنه رفته‌اند جای بسی تامل و سوال دارد که باید در اینجا گفت که این امر چگونه رخ داده و چرا به دیدار خانواده شهدا و شهدای هسته‌ای نرفته‌اند.

رئیس بسیج جامعه زنان کشور گفت: 20 هزار نفر در کشور که به دست منافقان به شهادت رسیدند چرا اشتون به دیدار خانواده این‌ها نرفت و چرا مدعی حقوق بشر شده است.

*دیدار اخیر اشتون با جهت‌دهی و ساماندهی شکل گرفته است

اصلانی بیان کرد:  به طور قطع این دیدار‌ها با جهت‌دهی و ساماندهی شکل گرفته است که دیپلماسی باید پاسخ گو باشد و اگر بدون هماهنگی بوده باز هم باید جواب این سوال داده شود که چگونه یک هیئت غربی توانسته بدون هماهنگی در کشور با افرادی دیدار داشته باشد ولی به نپر بنده دیدار اخیر اشتون با جهت‌دهی و ساماندهی شکل گرفته است.

وی ادامه داد: آیا اگر ما به کشوری دیگر بریم به راحتی می‌توانیم با افراد مختلف بدون هماهنگی دیدار داشته باشیم بنابراین این امر باید به شکل هماهنگ‌ شده‌ای، صورت گیرد.

* ناقضان حقوق بشر حق اظهارنظر در خصوص بررسی حقوق بشر کشور ما را ندارند

رئیس بسیج جامعه زنان کشور افزود: اینکه اشتون مدعی شده است که می خواهد حقوق بشر کشور ایران را بررسی کند باید بگویم چگونه وقتی خود کشور‌های غربی ناقض حقوق بشر هستند این ادعا را دارند در واقع ناقضان حقوق بشر حق اظهارنظر در مورد حقوق بشر کشور را ندارند.

اصلانی بیان کرد: هزارن نفر از افراد در امریکا به شکل فجیع کشته می‌شوند و خشونت علیه زنان و از هم پاشیدگی خانواده‌ها در این کشور رخ می‌دهد  بنابراین چگونه این افراد می توانند مدعی حقوق بشر باشند همچنین این افراد پایگاه تروریستی که افراد را بی‌گناه قتل و عام می‌کنند در کشور داشته و حمایت می‌کنند.

وی افزود: چه کسی می‌تواند در غرب مدعی حقوق بشر شود، وقتی خود حقوق بشر را نقض می‌کنند بنابراین این اظهارنظر‌ها قابل ارزش نیست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.