فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش گفت: دانشجویان دافوس در عرصه‌های طرح ریزی اطلاعات،‌عملیات، آماد و پشتیبانی نیروی انسانی و حرکات آفندی و پدافندی در سطوح تیپ، لشکر و سپاه آماده هستند تا هر گونه تهدید منطقه‌ای و فرا منطقه‌ای را مورد بررسی قرار داده و با آن مقابله کنند.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران امیر سرتیپ حسین ولی‌وند فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش (دافوس) در مراسم دانش آموختگی دانشجویان دوره‌های 23 و 7 حرفه‌ای این دانشگاه در رشته مدیریت دفاعی اظهار داشت: تعداد 270 نفر از دانش آموختگان دوره‌های 23 و 7حرفه‌ای دافوس با گرایش مدیریت دفاعی در علوم هوایی، زمینی، پدافند هوایی، دریایی و پشتیبانی خدمات رزمی در آزمون از میان افسران ارتش، سپاه، ستاد کل نیروهای مسلح، وزارت دفاع و دانشجویان کشورهای دوست و هم پیمان انتخاب شده‌اند.

وی افزود: این دانش آموختگان در عرصه‌های طرح ریزی اطلاعات، عملیات، آماد و پشتیبانی، نیروی انسانی حرکات آفندی  پدافندی در سطوح تیپ، لشکر، سپاه و هم تراز آن و تلفیق با دروس جنگ‌های نامنظم پدافند غیرعامل و جنگ‌های آبی، خاکی آماده هستند تا هر گونه تهدید منطقه‌ای و فرا منطقه‌ای را مورد بررسی قرار داده و با آن مقابله کنند.

امیر ولی‌وند تصریح کرد: در راستای بیانات مقام عظمای ولایت که عزت و امنیت بلند مدت کشور از جاده علم عبور می‌کند اساتید و دانشجویان دافوس در متون درسی و تالیف کتب و پایان نامه‌ها درصدد تغییر رویکرد از خطی به غیرخطی هستند و با نوآوری‌های تاکتیکی گروه‌های مطالعاتی به تهدید شناسی و راهکارهای ارتقای توان رزمی می‌پردازند.

فرمانده دافوس گفت: دانشجویان با نواندیشی و تفکرات جدید در این عرصه فعالیت می‌کنند و برای رسیدن به اهداف سند چشم انداز با اتکا به خداوند متعال به پیش می‌رویم.

وی اظهار داشت: فارغ التحصیلان دانشگاه فرماندهی ستاد ارتش افسرانی ارزشی، ولایی، خطرپذیر، خلاق، نوآور، شجاع، تصمیم‌ساز و تصمیم‌گیر در عرصه نبرد هستند.

امیرولی‌وند در پایان از امیر سرتیپ محمدحسین دادرس معاون هماهنگ کننده ارتش خواست تا خانواده شهدا اساتید و دانشجویان نمونه را به اخذ درجات و گرفتن لوح‌های تقدیر مفتخر کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار