مراسم دانش آموختگی دانشجویان دوره‌های 23 و 7 حرفه‌ای کارشناسی ارشد مدیریت دفاعی این دانشگاه با حضور معاون هماهنگ کننده ارتش و فرمانده نیروی هوایی ارتش در این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران مراسم دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش (دافوس) در دوره‌های 23 و 7 حرفه‌ای این دانشگاه در گرایش کارشناسی ارشد مدیریت دفاعی در این دانشگاه برگزار شد.

در این مراسم امیر سرتیپ محمدحسین دادرس معاون هماهنگ کننده ارتش راس ساعت 9 صبح به دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش آمد و پس از ادای احترام به مقام شامخ شهدا در دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش از نیروهای حاضر در این مراسم سان دید.

تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید خوش آمدگویی و گزارش امیر سرتیپ حسین ولی‌وند فرمانده دافوس و سخنان امیرسرتیپ دادرس و نیز اهدای لوح و درجات و پرچم به ترتیب به برادر سرلشکر شهید ولی‌الله فلاحی و نفرات اول دوره‌ها و نفرات برگزیده از سایر برنامه‌های این مراسم بود.

در این مراسم هم چنین امیرسرتیپ خلبان شاه‌صفی فرمانده نیروی هوایی ارتش و امیر صبایی‌فر جانشین فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا حضور داشتند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار