معاون عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: سفرهای نوروزی فراگیرترین اتفاقی است که در طول سال رخ می دهد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

مجتبي نيك كردار در سومين جلسه ستاد هماهنگي خدمات سفر که در سالن شهداي دولت استانداري کرمانشاه برگزار شد،گفت: دستگاه‌هاي اجرايي استان امكانات لازم بخصوص خودرو را در اختيار ستاد خدمات سفر استان قرار دهند تا در ایام نوروز بتوانیم خدمت رسانی مطلوبی به گردشگران داشته باشیم.

وی افزود: با توجه به اينكه استان كرمانشاه يكي از استان هاي مهم گردشگرپذیر کشور است، بنابراین نیاز است که متناسب با اين شان و جایگاه این دیار شرایط را برای حضور مسافرین نوروزی و گردشگران در ایام نوروز 93 فراهم کنیم.

نیک کردار با بيان اينكه سفرهاي نوروزي فراگيرترين اتفاقي است كه در طول سال در كشور روي مي دهد و به همين دليل بايد براي اين ايام برنامه ريزي لازم را داشته باشيم اظهار کرد: دستگاه ها و ارگان هاي اجرايي كرمانشاه بايد به سفرهاي نوروزي به عنوان عاملي كه باعث توسعه و رونق هر چه بيشتر استان خواهد شد، نگاه كنند و تلاش بيشتري را از خود در اين زمينه نشان دهند.

وي با بيان اينكه مردم كرمانشاه به عنوان مردمي مهمان نواز در كشور همواره مشهور بوده اند، گفت: خوشرويي صاحبخانه و آراستگي خانه مي تواند تصويري مثبت را براي هميشه در ذهن مسافرين و گردشگران به جاي بگذارد.

برچسب ها: سفر ، نوروز ، گردشگر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.