سخنگوی فراکسیون رهروان ولایت با اشاره به جلسه صبح امروز فراکسیون متبوع خود با رئیس‌جمهور اظهار داشت: در این جلسه مقرر شد کمیته مشترک متشکل از دولت و فراکسیون رهروان ولایت در راستای تعامل میان دولت، مجلس و فراکسیون رهروان ولایت تشکیل شود.

صفر نعیمی رز نماینده مردم آستارا و سخنگوی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، در تشریح جلسه صبح امروز این فراکسیون با رئیس‌جمهور اظهار داشت: جلسه اعضای فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت صبح امروز با حضور رئیس‌جمهور، انصاری معاون پارلمانی ریاست جمهوری، نهاوندیان رئیس دفتر دکتر روحانی، نوبخت معاون نظارت و راهبردی، شریعتمداری معاون اجرایی و طیب‌نیا وزیر اقتصاد برگزار شد.

وی ادامه داد: این جلسه سراسر صحبت از بحث تعامل، رفاقت و دوستی بین دولت، مجلس و فراکسیون رهروان بود.

سخنگوی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت با بیان اینکه بیش از 160 نفر از نمایندگان در این جلسه حضور پیدا کرده‌اند به محورهای صحبت‌های دکتر روحانی اشاره کرد و اظهار داشت: وی در این جلسه عنوان کرد که دولت در ابتدای کار خود با مشکلات حاد مواجه بود که گوشه‌ای از این مشکلات حل شده و گوشه‌ای از آن نیز در حال مرتفع شدن است و باید برای حل آن تلاش شود و مشکلات با سرعت بیشتری مرتفع گردد.

وی ادامه داد: دکتر روحانی در ادامه جلسه به بحث تورم و رشد پایه پولی پرادخت و از سوی دیگر تعامل بیشتر بین دولت، مجلس و فراکسیون را به نفع مردم ارزیابی کرده و تقابل آنها را به ضرر ملت تعبیر کردند.

نعیمی رز افزود: رئیس‌جمهور همچنین در این جلسه به بحث سوال از وزرا اشاره کرد و اظهار داشت، وظیفه قانونی نمایندگان است که سوال و استیضاح از وزرا را در دستور کار خود قرار دهند ولیکن زمانی که بحث تعامل مطرح است باید در چارچوب قانون این مسائل دنبال شود.

سخنگوی فراکسیون رهروان ولایت همچنین اظهار داشت: دکتر روحانی همچنین درباره بحث سلامت کشور در این جلسه توضیحاتی را ارائه دادند و با بیان اینکه بخش سلامت کشور دچار مشکلات زیادی است تاکید کرد که باید دنبال راه‌حل بود که یکی از این راه‌حل‌ها اصلاح نحوه اجرای هدفمندی یارانه‌هاست.

وی ادامه داد: رئیس‌جمهور همچنین در این جلسه تاکید داشت که بیمه همگانی باید از سال آینده اجرا شود و سبد کالا نیز باید با شیوه جدیدی دنبال شود ضمن آنکه بحث تولید باید مورد توجه دولت و مجلس قرار گیرد.

نعیمی در ادامه به سخنان رئیس‌جمهور درباره سیاست خارجی اشاره کرد و اظهار داشت: در زمینه سیاست خارجی دکتر روحانی عنوان داشت که دولت گام‌های خوبی در طول 6 ماه در این راستا برداشته است و در این مدت دیدگاه دنیا نسبت به ایران متفاوت شده است، همچنین رئیس‌جمهور تیم مذاکره‌کننده را تیم حرفه‌ای خواند که امید به موفقیت آنها وجود دارد.

سخنگوی فراکسیون رهروان ولایت در پایان یادآور شد: در پایان این جلسه خواسته فراکسیون تشکیل کارگروه مشترک بین دولت و فراکسیون بود که دکتر روحانی با تشکیل این کمیته موافقت کرده و عنوان داشتند با تشکیل این فراکیسون تعامل میان مجلس و دولت تقویت شود، همچنین لازم به ذکر است که اعضای این کمیته در سال جدید انتخاب خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: جلسه ، امروز ، فراکسیون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار