برنامه«فرمول 4» شبکه فرهیختگان اکنون با هدف ارج نهادن به علایق و نیازمندی‌های مخاطبین، مستندهای درخواستی آنان را روی آنتن می‌برد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه چهار، این برنامه در ایام نوروز مستند های بدیع، جذاب و جدیدی همچون:"رابط حیوانات"،"جانوران بسیار باهوش"،"انقراض فیل، جگوار، یوزپلنگ و ببر"،ده افسانه در مورد سرطان"، " در قلمرو حیوانات"،"شکار نهنگ های یخی"،"اختراعاتی که دنیا را تغییر داد"،"نفوذ بازار یابی در ذهن"،" تله ی مرگ عصر یخبندان"،"فیلم برداری حیات وحش و پشت صحنه هایی از آنها" و ... را از آنتن شبکه چهار به قاب تصویر مخاطبان می رساند.

گفتنی است مستند سازان«انقراض یوزپلنگ»با سفر به ایران و تهیه تصاویری از حیات وحش ایران، یوز ایرانی را نیز تصویر می کنند. همچنین در مستند«در قلمرو حیوانات»که محصول کشور انگلستان و کمپانی بی بی سی است، پشت صحنه هایی جذاب از تولید آنرا بیننده خواهیم بود.

شایان ذکر است در مستند «نفوذ بازار یابی در ذهن»جدید ترین ایده ها در بازار یابی که در نا خود اگاه ذهن مخاطبان تاثیر می گذارد، تماشایی است.

اما در مستند«تله ی مرگ عصر یخبندان» تلاش دانشمندان برای بررسی دلایل محکوم بودن حیوانات به مرگ در عصر یخبندان، تصویر شده است.

"فرمول 4" را محمد رضا دزفولی تهیه و کارگردانی می‌کند .


انتهای پیام/
برچسب ها: فرمول 4 ، شبکه ، چهار ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی اندیشه
۲۳:۴۰ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
سلام، فیلم مستند چه کسی از گربه سانان میترسد، را چگونه میتونم خریداری کنم؟ ممنون
آخرین اخبار