محمد قاضي گفت: خوشبختانه شرایط خوبی داریم و همه هدف و برنامه‌مان این است که تا بتوانیم در این دیدار به پیروزی برسیم تا ان‌شاءا... فردا بتوانیم دل هواداران و مردم ایران را با پیروزی‌مان شاد کنیم.

به‌گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران وبه نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، محمد قاضی در خصوص بازی با الریان اظهار داشت:

*شرایط روحی استقلال برای بازی با الریان چه طور است؟  
 خوشبختانه شرایط خوبی داریم و همه هدف و برنامه‌مان این است که تا بتوانیم در این دیدار به پیروزی برسیم من و تمام بچه‌ها تلاش می‌کنیم تا ان‌شاءا... فردا بتوانیم دل هواداران و مردم ایران را با پیروزی‌مان شاد کنیم.

*چه پیش‌بینی از بازی داری؟
 بازی سختی داریم، و به هیچ‌وجه نمی‌توانیم آن را آسان حساب کنیم. باید در خانه حریف بازی کنیم و با توجه به اینکه الریان بازی قبلی خود را باخته حتما با تمام انگیزه به مصاف ما می‌آید و به دنبال سه امتیاز این بازی است با این حال ما هم در بازی با الشباب با ناداوری سه امتیاز را از دست دادیم و به خاطر همین تلاش می‌کنیم تا بتوانیم آن شکست را جبران کنیم.

*بازی را می‌برید؟
همه هدف و برنامه ما کسب امتیاز است طی این چند روز هم تمرینات خوبی را سپری کردیم امیدوارم با دعای خیر مردم وتلاش خودمان در زمین بتوانیم سه امتیاز این دیدار را به دست بیاوریم تا به شرایط مطلوب قبل خود برگردیم.

*خودت برای گلزنی برنامه‌ای داری؟
 مهم گل‌زدن من نیست،‌ مهم برد تیم و سربلندی استقلال است ما با تمام وجود بازی خواهیم کرد و تلاش می‌کنیم تا هواداران از بازی ما لذت ببرند امیدوارم با دست پر بتوانیم به تهران برگردیم.

انتهاي پيام/
برچسب ها: قاضی ، استقلال ، هواداران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار